Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

HenryvanA

• Lid sinds 10 februari 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 3 juli 2012
  • 18:51

Na de upgrade naar ics heb ik een aantal (kleinere) problemen.
1. mail wordt niet meer (automatisch) opgehaald. na wat stoeiene en handmatig syncen wil het vaak wel lukken.
2. browser wordt op div.locaties afgebroken en dan kan ik alleen maar afsluiten (wachten helpt niet). bijv. kliknieuws.nl

iemand suggesties ???
grtz., Henry

Bewerkt (24 april 2013 15:08)

Nerida

• Lid sinds 07 mei 2012
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 4 juli 2012
  • 07:37

Hallo ,
Ik heb ook een paar “vreemde” problemen.
- De browser stop soms met bericht "app reageert niet wachten/afsluiten
- Wanneer ik de tablet afzet krijg ik soms de vraag om hem af te sluiten , soms niet.
Buiten een paar knoppen dewelke men verplaatst heeft, zien we niet veel nieuws in de ICS versie.

Tony4708

• Lid sinds 05 augustus 2010
  • Berichten 38
  • Reputatie 0
  • 4 juli 2012
  • 12:01

Hallo samen,

Jullie zijn helaas niet de enige met Updat prolemen van de LifeTab naar Adoid 4.02.3 ICS
Steek je licht ook eens op op de volgende topics in dit LifeTab forum.

“Medion werkt aan de problemen voor Android 4.0.3 update van de Medion LifeTab P9514”
en
“Android 4.0.3 update voor de Medion LifeTab P9514 is binnen.”

Hopend en vertrouwend op een snelle reactie van Medion kijken velen daar reikhalzend naar uit.

Succes
Ton

Tony4708

• Lid sinds 05 augustus 2010
  • Berichten 38
  • Reputatie 0
  • 4 juli 2012
  • 12:03

P.s.

Ook kan je even lezen.

Android 4.0 update voor ‘Aldi-tablet’ Medion LifeTab P9514 Androidworld

HenryvanA

• Lid sinds 10 februari 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 4 juli 2012
  • 20:20

zojuist nieuwe update binnen en beide genoemde problemen lijken opgelost!!!!!
nu nog kiezen tussen chrome en browser….
grtz., Henry

Bewerkt (24 april 2013 15:09)

aztec

• Lid sinds 07 juli 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 7 juli 2012
  • 11:05

chrome is ook niks, zit ik een mail op gmail te beantwoorden, schakel een andere tab in om wat op te zoeken, keer terug is mijn antwoordscherm van de mail verdwenen en het gmail scherm blank. zelfs na herhaaldelijk back komt er niks. Tis dat ik het niet kan betalen, maar zou het ding van chagrijn weg flikkeren. O en dat ligt dus niet aan Medion he, wel aan die stomme update naar 4.0. ze zouden die gasten een proces aan moeten doen. verdikke ik wil 3.2 terug.

Bewerkt (24 april 2013 15:10)

UrbanSteel

• Lid sinds 25 november 2011
  • Berichten 75
  • Reputatie 0
  • 7 juli 2012
  • 13:45

aztec;319080
chrome is ook niks, zit ik een mail op gmail te beantwoorden, schakel een andere tab in om wat op te zoeken, keer terug is mijn antwoordscherm van de mail verdwenen en het gmail scherm blank. zelfs na herhaaldelijk back komt er niks. Tis dat ik het niet kan betalen, maar zou het ding van chagrijn weg flikkeren. O en dat ligt dus niet aan Medion he, wel aan die stomme update naar 4.0. ze zouden die gasten een proces aan moeten doen. verdikke ik wil 3.2 terug.

Op een Duits forum ;
Honeycomb recovery Tool
Lifetab startet nicht mehr… nur noch “Enter ota recovery” - Seite 4 - Android-Hilfe.de
Als de data download niet werkt , mij even mailen , ik heb hem wel kunnen binnen halen , en dan kan ik je een link geven via WeTransfer .

Heb het zelf nog niet gedaan , daar ik helemaal niet thuis ben in linux.

Question ;

@axelth:

is this the original Medion LT P9514 image with 3.2 (HC) (LTrecHC.tar.gz)? With all the stuff which came on original instalation when bought in Aldi/Hofer (Games (Dungeons or. sth, and another Space game), Drawing pad…)?

Thank you for your answer and regards, TomazO!!

Answer ;
Yes, with all Aldi Software. Dont know if Hofer has extra. btw download OTA Upgrade, unzip and you will find all app and pre_in.
Regards
axelth

ANDRIOD_0009

• Lid sinds 29 juni 2012
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 7 juli 2012
  • 14:20

UrbanSteel;319124
Op een Duits forum ;
Honeycomb recovery Tool
Lifetab startet nicht mehr… nur noch “Enter ota recovery” - Seite 4 - Android-Hilfe.de
Als de data download niet werkt , mij even mailen , ik heb hem wel kunnen binnen halen , en dan kan ik je een link geven via WeTransfer .

Heb het zelf nog niet gedaan , daar ik helemaal niet thuis ben in linux.

Question ;

@axelth:

is this the original Medion LT P9514 image with 3.2 (HC) (LTrecHC.tar.gz)? With all the stuff which came on original instalation when bought in Aldi/Hofer (Games (Dungeons or. sth, and another Space game), Drawing pad…)?

Thank you for your answer and regards, TomazO!!

Answer ;
Yes, with all Aldi Software. Dont know if Hofer has extra. btw download OTA Upgrade, unzip and you will find all app and pre_in.
Regards
axelth

yep dat zijn ze met die files kunde u lifetab downgraden/unbricken

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • Moderator Moderator
  • Moderator Moderator
  • 7 juli 2012
  • 14:52

Alle problemen/oplossingen omtrent de ICS update voor de LifeTab kunnen in het topic Android 4.0 update voor ‘Aldi-tablet’ Medion LifeTab P9514 Androidworld verzameld worden. Dan gaat deze op slot.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.