Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

opaco

• Lid sinds 22 december 2011
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 6 juli 2012
  • 11:03

Volgens mij werkt de microfoon helemaal niet bij een opname van bv video en de app geluidsrecorder ! Het opgenomen geluid is heel zacht en met een tikkend bijgeluid. In eerdere berichten is er ook al sprake geweest van het tikkende bijgeluid en volgens medeforum gebruikers kwam deze tik door het scherpstellen van de lens. En dit lijkt mij niet juist want ook bij de app geluidsrecorder is de opname met een zeer laag geluidsvolume en met een overheersend getik.

Omdat het storende getik bij veel gebruikers van de Medion Lifetab nu pas wordt ontdekt is dit toch echt een misser van de update naar 4.03.

Weet iemand onder ons hoe je het microfoon volume kan instellen?

Bewerkt (24 april 2013 15:09)

UrbanSteel

• Lid sinds 25 november 2011
  • Berichten 75
  • Reputatie 0
  • 6 juli 2012
  • 11:45

Heb net de geluidsrecoder getest , geen tik , en ik denk dat een tablet nooit een geluid hard weergeeft , bekijk maar is een video op youtube.

En om je geluidsinstellingen te bekijken ga je naar instellingen en klik je op geluid , en dan zie je van alles .

Bewerkt (24 april 2013 15:09)

opaco

• Lid sinds 22 december 2011
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 6 juli 2012
  • 23:44

UrbanSteel;318681
Heb net de geluidsrecoder getest , geen tik , en ik denk dat een tablet nooit een geluid hard weergeeft , bekijk maar is een video op youtube.

En om je geluidsinstellingen te bekijken ga je naar instellingen en klik je op geluid , en dan zie je van alles .

Behalve het volume van de microfoon!

Bewerkt (24 april 2013 15:10)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.