Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Paperclip nog steeds nodig hoor, krijg em anders niet uit slaapstand…. word er zo moe van..:cry:
Ik heb deze update gedaan en daardoor gaat de wifi niet meer!
Krijg de update helemaal niet binnen.
Heb de lifetab laatst wel teruggeflashed naar 3.2 maar dit zou het niet tegen moeten houden
arnovel;330379Er stond iets op het Duitse forum dat als je weer up to date wilt zijn je ze allemaal moet installeren en je niet met de laatste versie klaar bent. Staan de bestanden niet bij Medion?
Krijg de update helemaal niet binnen.
Heb de lifetab laatst wel teruggeflashed naar 3.2 maar dit zou het niet tegen moeten houden
frouwipkus;330417
Er stond iets op het Duitse forum dat als je weer up to date wilt zijn je ze allemaal moet installeren en je niet met de laatste versie klaar bent. Staan de bestanden niet bij Medion?
De versie die ik teruggezet heb lijkt de originele (duitse) versie compleet met alle aldi software en linken naar de websites en geeft ook een medion code (build) MD_Lifetab_P9514.20120326.4
Zietrouwens geen app Ota update (el gewone update app
arnovel;330507
De versie die ik teruggezet heb lijkt de originele (duitse) versie compleet met alle aldi software en linken naar de websites en geeft ook een medion code (build) MD_Lifetab_P9514.20120326.4
Zietrouwens geen app Ota update (el gewone update app
Ok, ga eerst op vakantie met de 3.2 versie.
Ben er ook nog niet zeker van dat ik ga upgraden, zie op dit moment de meerwaarde er nog niet van in.
Op dit moment werkt alles naar volle tevredenheid.
Hallo,
Weet er iemand of je de ics update kan installeren zonder problemen achteraf?
Ik vind het zeer lastig dat er steeds gevraagd wordt om de update te installeren en je kan dit niet voorgoed uitzetten jammer genoeg.
Filip
hoi, heb gisteren nieuwe update geïnstalleerd alles is zeer vlot verlopen. eerste indruk de tablet werkt sneller dan voorheen. Voorlopig nog geen problemen.