Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

krisgua

• Lid sinds 03 juli 2012
  • Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 30 juli 2012
  • 11:55

Hallo,

Ik heb een Aldi kaart, maar de dekking is heel slecht: op veel plaatsen kan ik helemaal niet op internet. Aldi wekt op Base. Ik wil geen abonnement, vermits ik soms een hele tijd niet op internet ga. Dus ik zie als enig alternatief Colruyt: dat werkt via Mobistar. In theorie hebt ge daar op 99% van de plaatsen in BBelgië bereik mee. Wie heeft ervaring met het bereik van Mobistar in de praktijk? (Vooral provincie Antwerpen, Oost Vlaanderen en West Vlaanderen). als dat werkelijk beter is , denk ik over te stappen als mijn saldo op is.

Alvast bedankt voor de reacties.

Bewerkt (24 april 2013 15:20)

barremans

• Lid sinds 07 juli 2011
  • Berichten 2237
  • Reputatie 0
  • 30 juli 2012
  • 13:01

Er is maar 1 goeie provider momenteel in Belgie en dit is proximus.

Jammer k'weet het maar het is zo en niet anders.

Maw Kwaliteit betaal je ! (de wereld draait om geld maar ik betaal liever voor kwaliteit dan kwantiteit (perssonlijke mening) )

Bij proximus heeft een WERKENDE tool voor mobiel internet , genaamd “HELLO” daarmee kan je zeker je mobiele data aan/af leggen zodat je geen onnodige data verkeer hebt / onnodige extra onkosten op je abo.

ps er zijn genoeg hotspot beschikbaar (meer is altijd beter )

Grtz Barre

krisgua

• Lid sinds 03 juli 2012
  • Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 31 juli 2012
  • 07:34

Bedankt voor het antwoord en de info over “HELLO”. Kunnen de apps die ge toelating gegeven hebt om verbinding te maken er dan ook geen gebruik van maken?

Ik zal er eens over nadenken en nazien wat hun goedkoopste abonnementen zijn en hoeveel MB ik ervoor kan gebruiken.
(Als 't kan gebruik ik natuurlijk ook hotspots.)

groetjes,

Kris

z0rk

• Lid sinds 20 december 2010
  • Berichten 1593
  • Reputatie 0
  • 31 juli 2012
  • 10:40

Je moet ook eens Generation Connect van Proximus bekijken. Dat is prepaid, goeie dekking en 2GB data.
Dit is het antwoord van Proximus op Mobile Vikings, dus alle voordelen van Mobile Vikings, met dan een super goeie 3G dekking, beter kan eigenlijk niet…

krisgua

• Lid sinds 03 juli 2012
  • Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 2 augustus 2012
  • 14:44

Hartelijk bedankt! Ik onthou het voor als ik toch meer op internet ga.

Bewerkt (24 april 2013 15:21)

Ritsuke

• Lid sinds 06 oktober 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 6 oktober 2012
  • 11:11

Het aan te raden abonnement voor particulieren is inderdaad Proximus Generation Connect. Proximus heeft nog steeds de beste 3G dekking van ons land. Daar waar Mobistar, en vooral Base, steken laten vallen kan Proximus nog steeds 3G (of in de slechte gevallen E) aanbieden. Een enorm verschil.

Generation Connect kost slechts €20/maand dus daar je kan alvast niet voor sukkelen.

Bewerkt (24 april 2013 15:39)

Jan Rudolf Ivo Bouckaert

• Lid sinds 26 januari 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 16 februari 2015
  • 05:27

krisgua
Hallo,

Ik heb een Aldi kaart, maar de dekking is heel slecht: op veel plaatsen kan ik helemaal niet op internet. Aldi wekt op Base. Ik wil geen abonnement, vermits ik soms een hele tijd niet op internet ga. Dus ik zie als enig alternatief Colruyt: dat werkt via Mobistar. In theorie hebt ge daar op 99% van de plaatsen in BBelgi�� bereik mee. Wie heeft ervaring met het bereik van Mobistar in de praktijk? (Vooral provincie Antwerpen, Oost Vlaanderen en West Vlaanderen). als dat werkelijk beter is , denk ik over te stappen als mijn saldo op is.

Alvast bedankt voor de reacties.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.