Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Terrorboy

• Lid sinds 27 januari 2010
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 27 januari 2010
  • 17:01

Ik heb nu sinds een maand een Milestone (aangeschaft bij expansys) maar de aansluiting voor de micro USB is nu al lam.

Het is best vervelend want het kabeltje van de oplader valt er echt spontaan uit. Ik heb niks vreemds gedaan, niks lomps, hem niet aan de oplader opgetild, niet laten vallen o.i.d. Als ik in de aansluiting kijk ziet het er ook een klein beetje naar beneden gebogen uit.

Ik heb in het verleden 4 telefoons gehad met een ‘normale’ USB oplader (mini?) en hierbij heb ik dit probleem nog nooit gehad, zelfs niet na een jaar gebruik.

Zijn er mensen die hier ook last van hebben? Ik heb expansys gebeld maar die hadden er nog nooit van gehoord en die slome aan de helpdesk had alleen als oplossing terug sturen naar Motorola. Dat kan volgens hem tussen de 2 weken en 2 maanden gaan duren, ook een lekkere schatting.

Bewerkt (22 april 2013 12:17)

Ruud

• Lid sinds 10 december 2008
  • Berichten 1641
  • Reputatie 50
  • 27 januari 2010
  • 19:24

Heb zelf ook 1,5 maand een Milestone, maar heb hier eerlijk gezegd geen last van….

Heb je al eens een ander kabeltje geprobeerd?

Uhmmmm…. Android?

zenilygy

• Lid sinds 28 november 2009
  • Berichten 101
  • Reputatie 0
  • 1 februari 2010
  • 02:28

Ik heb zelf wel last dat het stekkertje er erg stroef in gaat.

Roel

• Lid sinds 03 september 2009
  • Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 1 februari 2010
  • 14:05

Hmm… nu ik dit lees verbaas ik me ook. Heb sinds vandaag ook een btje dit probleem… vann8 was dus mijn telefoon niet opgeladen omdat het kabeltje eruit was gevallen. Zit dus niet heel erg stevig meer erin.

Gewoon een beetje beter opletten of hij er beter inzit lijkt me. Maar ik heb nix geks gedaan met mijn Magic dus weet het ook niet.

Dennis

• Lid sinds 17 januari 2009
  • Berichten 457
  • Reputatie 0
  • 2 februari 2010
  • 07:52

Nogal een veel voorkomend probleem bij miniUSB en microUSB, gewoon je telefoon opsturen voor garantie.

Roel

• Lid sinds 03 september 2009
  • Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 3 februari 2010
  • 09:50

Mijn schroeven void is eraf… dus dat gaat niet werken. Krijg ik hem waarschijnlijk gewoon terug omdat ik em ooit heb opengedraaid.

Terrorboy

• Lid sinds 27 januari 2010
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 3 februari 2010
  • 13:12

Ik heb van Expansys het standaard (Engelse) kabeltje met Nederlandse opzet stekker erbij gekregen. Daarnaast heb ik er een micro USB kabeltje bij gekocht en een auto-lader. De nieuw bijgekochte lader zit er heel losjes in. De originele Engelse zit redelijk normaal (ook niet lekker strak ofzo) en de auto-lader half-half.

Het lijkt me niet dat Engelse kabels anders zijn dan kabels die ik hier koop. En zoals ik in mijn eerste post al typte, ik heb dit probleem met al mijn telefoons met mini-USB nog nooit gehad. En daar heb ik altijd veel verschillende kabeltjes in gebruikt. Ik vind de keuze van de USB aansluiting trouwens ook niet erg makkelijk aan de zijkant.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.