Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

gnur

• Lid sinds 25 november 2009
  • Berichten 81
  • Reputatie 0
  • 4 februari 2010
  • 18:51

Hallo iedereen,

ik twijfel er ernstig over de motorola milestone aan te schaffen. Echter wil ik graag wat gebruikerservaringen er over horen voordat ik tot een aanschaf overga. Als je reageert zou ik ook graag weten hoelang je het toestel in gebruik hebt .

Mijn belangrijkste vragen:
Gaat de batterij meer dan 1 dag mee bij matig gebruik?
Hoe is de gesprekskwaliteit? Word je goed verstaan, versta je anderen goed?
Hoe is het bereik? Op dit punt het liefst gebruikers die van een HTC Magic naar een milestone zijn gegaan. (dus is het vergelijkbaar met de Magic of minder?)
Hoe typt het toetsenbord?

Bewerkt (22 april 2013 12:17)

friskas

• Lid sinds 28 december 2009
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 6 februari 2010
  • 13:12

Ik ben nu een maand in bezit van een Milestone (icm Vodafone Sim Only Basis + Zorgeloos internet) en hier ben ik zeer tevreden over.

In antwoord op jou vragen:
Batterijduur:
- 4 dagen, constante ‘2G networks’-verbinding en weinig gebruik van de apps, geen downloaden en zonder gps.
- 2 dagen als ik 3G-network gebruik en regelmatig internet/newsfeeds/apps en spelletjes gebruik.
- 1 dag als ik apps download, veel internet/feeds/apps en spelletjes gebruik.

Gesprekskwaliteit:
- In het begin kreeg ik klachten over mijn verstaanbaarheid. Nadat ik mijn instellingen heb gewijzigd (Call settings > CrystalTalk setting > van Normal naar Clear) hoor ik geen klachten meer. Verstaanbaarheid van de anderen in zeer goed.

Bereik:
- Zeer goed, geen problemen mee. Ik woon echter in de Randstad…

Toetsenbord:
- Zelf bij mij, met wat dikke vingers, werkt zowel het on screen toetsenbord (vertikaal) als het on screen landscape-formaat (horizontaal) zo goed, dat ik het uitschuifbare toetsenbord nog weinig heb gebruikt.
Het uitschuifbare toetsenbord is ff wennen, maar redelijk goed te doen.
Wat ik wel mis zijn Nederlandse woorden. Die moet ik nu steeds zelf toevoegen. Tot nog is het dus opletten dat hij de juiste autocorrectie toepast en geen vergelijkbare Engelse woorden invoegt in mijn tekst.

zenilygy

• Lid sinds 28 november 2009
  • Berichten 101
  • Reputatie 0
  • 7 februari 2010
  • 03:15

Ik kan de ervaringen van friskas geheel bevestigen heb hem zelf ongeveer 1 maand nu (iets langer.) en kan me geheel aansluiten op de beoordeling van friskas.

alleen:

Gesprekskwaliteit:
- In het begin kreeg ik klachten over mijn verstaanbaarheid. Nadat ik mijn instellingen heb gewijzigd (Call settings > CrystalTalk setting > van Normal naar Clear) hoor ik geen klachten meer. Verstaanbaarheid van de anderen in zeer goed.

wist ik zelf ook niet, heb dit meteen bij mij ook aangepast gezien ik ook veel klachten krijg over mijn verstaanbaarheid dus bedankt voor de tip.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.