Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

zenilygy

• Lid sinds 28 november 2009
  • Berichten 101
  • Reputatie 0
  • 6 april 2010
  • 15:46

martijnd;16791
Ik heb je how to uitgevoerd echter is er geen root, hoe kan dit? En hoe los ik het op?

Je kunt hem weer rooten door deze stappen te volgen: Motorola Milestone geroot (+howto) | Androidworld Maar er zit al root access in de update die je gedraaid hebt.

Bart1981;16819
En als je al 2.1 met root hebt, moet je dan ook terug naar 2.01? Of kan je deze er dan gewoon overheen zetten?
Zit nu op mobiel netwerk, dus even uitgebreid downloaden dit er nu niet in, maar ik neem aan dat het een nandroid backup is die je gemaakt hebt? En anders misschien een idee om die te maken?

Je moet voorlopig nog heel even terug blijven stappen naar 2.0.1. dat komt omdat alle commands die worden uitgevoerd gebaseerd zijn op het updaten van 2.0.1. er wordt hard gewerkt aan een versie die wel vanaf 2.1. ge-update kan worden. Nee dit is geen Nandroid back-up dit is een losse SH bestand met diverse opdrachten om mappen zoals bestaande systeem en bin mappen en andere UNIX mappen van het OS te overschrijven dit komt omdat de Pusar eigenlijk een Nexus rom was.

Omdat er veel mensen zijn met problemen met het uitpakken en het downloaden van de bestanden zal ik vanavond nogmaals eens alle bestanden helemaal opnieuw uploaden.

Bewerkt (22 april 2013 12:20)

DidiLotr

• Lid sinds 11 oktober 2009
  • Berichten 97
  • Reputatie 0
  • 6 april 2010
  • 19:14

Als er nog is nieuwe roms komen voor de milestone, dan hoor ik het graag

Dennis

• Lid sinds 17 januari 2009
  • Berichten 457
  • Reputatie 0
  • 10 april 2010
  • 10:35

zenilygy;16859

Draai nu al een tijdje je eerste release, vind alleen de launcher sloom en sluggish en te veel geheugen opslurpen.

Hoe draait de Pulsar versie in vergelijking met het gene hier boven?

drexxie

• Lid sinds 14 april 2010
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 14 april 2010
  • 08:37

Pulsar draait prima, heb dus de tweede versie en ik draai er nu een paar dagen mee. Het enige wat me is overkomen is een keer een crash van de browser. Verder prima, vind de launcher niet sloom en ben ik hier veel meer tevreden mee dan de officiele 2.1-update1 versie die ik hiervoor draaide.

Dank je wel voor de heldere uitleg en dit was meteen ook de reden om me hier te registreren. Verwacht dat ik hier nog veel plezier ga beleven.

nin2thevoid

• Lid sinds 28 april 2010
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 29 april 2010
  • 00:06

Idem. Erg goede rom, bedankt voor de moeite!

Heb wel home ++ over de default launcher heengezet want de default werkt gewoon niet zo lekker IMO… niet echt traag maar ook niet 100% vloeiend en het scrollen van het menu werkt niet lekker. Je moet echt een flinke zwiepert geven wil je ook echt een stuk naar boven of onder scrollen in het menu. Plus de alignment is in de war in landscape mode omdat het daar niet voor gemaakt is (Nexus One heeft immers geen uitschuiftoetsenbord).

Bewerkt (22 april 2013 12:22)

nin2thevoid

• Lid sinds 28 april 2010
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 29 april 2010
  • 00:20

Oh trouwens, heb net ff de wallpaper aangepast, maar ik kan nergens vinden waar je die oorspronkelijke Desire wallpaper terug kunt zetten. Kan 'm natuurlijk gewoon downloaden maar lijkt me dat ie ergens op de foon staat als ie ook als default wallpaper ingesteld staat. Enig idee?

mayorander

• Lid sinds 08 oktober 2009
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 3 mei 2010
  • 16:22

@zenilygy sorry dat ik niet eerder reageerde. Ik had wat softreboots ja en ik vond de launcher erg traag. Heb toch maar de moto update er weer op gezet.

Ik waardeer in ieder geval je werk (y)

DidiLotr

• Lid sinds 11 oktober 2009
  • Berichten 97
  • Reputatie 0
  • 16 mei 2010
  • 13:20

Voor degene die op de hoogte willen blijven van de pulsar roms Pulsar : Milestone Custom ROM - Android-Hilfe.de

Bewerkt (22 april 2013 12:23)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.