Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Als er nog is nieuwe roms komen voor de milestone, dan hoor ik het graag
zenilygy;16859
Pulsar draait prima, heb dus de tweede versie en ik draai er nu een paar dagen mee. Het enige wat me is overkomen is een keer een crash van de browser. Verder prima, vind de launcher niet sloom en ben ik hier veel meer tevreden mee dan de officiele 2.1-update1 versie die ik hiervoor draaide.
Dank je wel voor de heldere uitleg en dit was meteen ook de reden om me hier te registreren. Verwacht dat ik hier nog veel plezier ga beleven.
Idem. Erg goede rom, bedankt voor de moeite!
Heb wel home ++ over de default launcher heengezet want de default werkt gewoon niet zo lekker IMO… niet echt traag maar ook niet 100% vloeiend en het scrollen van het menu werkt niet lekker. Je moet echt een flinke zwiepert geven wil je ook echt een stuk naar boven of onder scrollen in het menu. Plus de alignment is in de war in landscape mode omdat het daar niet voor gemaakt is (Nexus One heeft immers geen uitschuiftoetsenbord).
Oh trouwens, heb net ff de wallpaper aangepast, maar ik kan nergens vinden waar je die oorspronkelijke Desire wallpaper terug kunt zetten. Kan 'm natuurlijk gewoon downloaden maar lijkt me dat ie ergens op de foon staat als ie ook als default wallpaper ingesteld staat. Enig idee?
@zenilygy sorry dat ik niet eerder reageerde. Ik had wat softreboots ja en ik vond de launcher erg traag. Heb toch maar de moto update er weer op gezet.
Ik waardeer in ieder geval je werk (y)
Voor degene die op de hoogte willen blijven van de pulsar roms Pulsar : Milestone Custom ROM - Android-Hilfe.de
Je kunt hem weer rooten door deze stappen te volgen: Motorola Milestone geroot (+howto) | Androidworld Maar er zit al root access in de update die je gedraaid hebt.
Je moet voorlopig nog heel even terug blijven stappen naar 2.0.1. dat komt omdat alle commands die worden uitgevoerd gebaseerd zijn op het updaten van 2.0.1. er wordt hard gewerkt aan een versie die wel vanaf 2.1. ge-update kan worden. Nee dit is geen Nandroid back-up dit is een losse SH bestand met diverse opdrachten om mappen zoals bestaande systeem en bin mappen en andere UNIX mappen van het OS te overschrijven dit komt omdat de Pusar eigenlijk een Nexus rom was.
Omdat er veel mensen zijn met problemen met het uitpakken en het downloaden van de bestanden zal ik vanavond nogmaals eens alle bestanden helemaal opnieuw uploaden.