Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

jpruijsers

• Lid sinds 08 september 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 8 september 2016
  • 07:12

Hallo, 

Gisteren heb ik een app verwijderd van mijn mobiel en aangezien die app de hele tijd stopte. Ik wilde de app opnieuw downloaden maar dat lukte niet. Als ik op installeren druk, dan downloadt die wel, maar dan gaat het progressiebalkje niet verder en dan krijg ik foutmelding 492. Ik heb mijn mobiel opnieuw opgestart, cache verwijderd, geheugen van Google play Services verwijderd, maar dat helpt allaal niet. Ik kan overigens ook geen screenshots meer maken. Dan zegt die dat ik te weinig opslagcapaciteit nog heb of de app staat het niet toe. Ik heb nog 32gb geheugen beschikbaar.

Zouden jullie misschien kunnen helpen? Ik ben namelijk een beetje einde raad.

Mvg,

Jarne

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 8 september 2016
  • 10:51

Misschien helpt het om Je Google account even te verwijderen, zie ook YouTube filmpje.

https://www.youtube.com/shared?ci=Ns9Wg1UOVvM

Kneckel

• Lid sinds 28 december 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 28 december 2016
  • 21:42

Ik heb precies hetzelfde probleem. Cache geleegd, Play Store gedwongen gestopt. Updates van Play Store verwijderd. Software update van telefoon geïnstalleerd. Google Account verwijderd en opnieuw toegevoegd.

M'n Facebook app liep telkens vast dus ik besloot m'n telefoon opnieuw op te starten. Na het opstarten heeft ie al m'n apps verwijderd (behalve Whatsapp) en nu kan ik ze niet meer installeren. Krijg bij elke app die ik installeer de foutmelding 492. Via Whatsapp kan ik geen bijlagen downloaden. Screenshot maken kan niet, omdat ie beweerd dat er neit genoeg geheugen is (terwijl dat er wel is).

Ik ben ook een beetje ten einde raad, want ik kan nu nauwelijks iets met mijn telefoon. Terwijl ik deze vorige maand nieuw gekocht heb .. Het kan dus niet een hardware probleem zijn.

Verwijderd_Account_44451

• Lid sinds 05 februari 2012
  • Berichten 4099
  • Reputatie 140
  • 29 december 2016
  • 15:20

factory reset dan?

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2421
  • Reputatie 20
  • 29 december 2016
  • 21:42

Beetje jammer dat jullie niet op de hoogte zijn van de werking van hoe Androidgeheugen werkt.
Al heb je 80 Terabyte, dan nog zal hij aangeven dat je te weinig geheugen hebt.
Waarom ?, omdat jullie het over het EXTERNE geheugen hebben (ja kan ook intern zitten)
Wat de melding zegt: Net als bij Windows heb je werkgeheugen (zoek maar eens op Bill gates 64k)
en dat werkgeheugen is beperkt. Hoe goedkoper/ouder de telefoon, hoe minder werkgeheugen je hebt.

De meeste goedkope telefoons hebben maar 512mb werkgeheugen. Dit zit zo vol.
Tegenwoordig is 2 a 3Gb normaal voor het werkgeheugen.

Doe maar eens een factoryreset en dan alleen een info app downloaden die zegt hoe groot je werkgeheugen is.
(Of het moet op de doos of zo staan)

Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3
Samsung A8 ongeroot (werk)
Umidigi 3 Power ongeroot.
Samsung A7 ongeroot.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.