Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

dennis1992

• Lid sinds 11 november 2016
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 11 november 2016
  • 17:34

Hoi, 

Sinds het voorjaar heb ik de Moto G (2015, 1GB model) Ik heb hem toen gekocht als tijdelijk toestel, gezien mijn iPhone problemen had. Nu lag hij maar te liggen als reservetoestel. Nu wil mijn moeder aan de smartphone, nu heb ik voor haar maandag een prepaidkaartje gekocht van Lebara. De vragen die ik heb:

1. Is het normaal dat de apps installeren zo lang duurt? Pff vind het echt enorm lang, zeker als ik dit afzet tegen mijn iPhone. En kan het zijn dat hij ze niet altijd automatisch installeert, of is dit op vaste tijdstippen of als hij aan de lader ligt oid? Daarstraks wou de moto display app niet installeren, nog keer geprobeerd weer niets. uurtje later nog eens geprobeerd en toen deed hij het wel, erg vreemd.

2. Hoe vinden jullie de performance op de Moto G 2015 met 1GB ram? Ik heb hem toen een tijdje gebruikt dit voorjaar, maar ik vond hem toch soms in tijden erg langzaam. Vaak was dit weer op te lossen met een herstart. Nu heb ik voor mijn ma de telefoon helemaal gereset, en tot op heden draait hij goed. Maar hij is nog niet intensief gebruikt en er staat alleen firefox en whatsapp op qua third-part apps. De telefoon draait op Android 6.0.1, ik weet niet of Android 5.x lichter draait?

3. Wellicht weten jullie dit niet, maar sinds de prepaidkaart maandag is geactiveerd van Lebara zijn er 2 keer een oproep geweest, een uit london en de andere uit zurich. Dit nummer is bij niemand bekend behalve bij mij. Hebben we pech dat dit nummer in een lijst met ''de sjaak'' nummers staat? Zoja nieuw nummer nemen? Of telefoons blijven negeren in hoop dat het stopt? Ik heb lebara al gemaild, even wachten op reactie.

Groet Dennis

wielscheel

• Lid sinds 09 oktober 2016
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 11 november 2016
  • 23:15

Koop maar 'n ander prepaid kaartje van een bekende hier,prox,mobi,base. Dat je nu hebt is  L& R nog in gebruik in de grote wereld. Na 40 nummers die ik had weet ik dat.
Normaal mag je enkel installeren via Play Store app op je phone. En dat gebeurt dan via Wifi en niet via je prulle- telefoon-nr /provider.
Ps ik heb een Moto 3g en volg thans initiatielessen.

dennis1992

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 11 november 2016
  • 23:49

Dank voor je reactie. Ik woon in NL, dus je bedoeld dan denk ik KPN, T-Mobile of Vodafone? Wat bedoel je met L&R? Ik heb dit kaartje van Lebara bij de Ritel gehaald, ik ging en ga ervanuit dat Lebara nummers gewoon oké zijn, ze zeiden in de winkel ook dat dit hetzelfde netwerk is als KPN.

wielscheel

• Lid sinds 09 oktober 2016
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 12 november 2016
  • 00:20

Links & Rechts ,dus je nr is ergens nog in gebruik. Ik had dat bij Mobistar ook. En die vreemde merken van Micro sim huren dat of gaan via de groten . Met niks op te lossen.
En ik hoop dat je via wifi werkt ipv via je tel nr.

dennis1992

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 12 november 2016
  • 16:13

Ik heb je advies opgevolgd, heb vanochtend gewoon een simkaartje prepaid gehaald van Vodafone, ben daar zelf ook heel tevreden over. 

Betreft de apps updaten, natuurlijk doe ik dat via de WIFI, sterker nog ik bewust bij haar mobiel internet uitgeschakeld (iig voor nu) 

Jij of iemand anders ideeën/ervaringen betreft de apps updaten met Moto G3? En hoe vinden jullie de performance van het apparaat (op android 6.0.1)? En nog wat maken jullie probleemloos gebruik van een microSD kaartje? Ik heb wel eens een MicroSD kaartje erin gestopt en deel laten uitmaken van het intern geheugen. Op die manier kon je bepaalde apps op op het kaartje zetten. Dit was echter niks, elke keer na een app update moest je hem weer terug zetten op het kaartje. Daarnaast kreeg ik foutmeldingen. Maar als ik hem puur als opslag gebruik het kaartje voor foto's en video's dan moet het goed gaan toch?

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.