Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Lauji

• Lid sinds 19 november 2016
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 19 november 2016
  • 09:59

Mijn Moto G 4G 2013 blijft de hele tijd staan op het ``unlocked bootloader screen`` . Hij gaat niet over. Het enige wat ik nog kan is in fastboot gaan. 

Als recovery heb ik jammergenoeg Cyanogenmod recovery op mijn telefoon zitten (Custom recovery die er nu beter niet opzat).. hier is wel een optie factory reset and wipe cache.. allemaal al geprobeerd, maar het toestel blijft gewoon op het ``unlocked bootloader scherm`` vaststeken. 

Er is waarschijnlijk iets misgegaan bij het platsen van een custom ROM…

Ik zoek iemand met voldoende verstand die me kan helpen (als het toestel nog te maken is?)
Ik las op google ook al vele berichten met ``stuck on unlocked bootloader screen``, maar kom geen stap verder
Command prompt met abd tools werkt niet aangezien mijn laptop mijn toestel niet meer herkend (waiting for device….)

Als je me kan helpen, contacteer me via email.
Ik wil ervoor betalen.

DE MOBIEL IS NIET TE KOOP, IK ZOEK IEMAND DIE HEM KAN MAKEN

Bijlage:

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 19 november 2016
  • 11:11

Al eens geprobeerd om een andere custom rom voor jou type toestel te flashen?

Lauji

• Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 19 november 2016
  • 11:39

Ja, daarvoor nog.. maar die deed het ook niet.
Zoals ik al zei gebeurd er nu niets meer als ik mijn Moto G koppel aan mijn PC aangezien USB Debugging waarschijnlijk uit staat..

Hoe dan ook, ik kan geen commands meer ingeven….

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 19 november 2016
  • 11:56

Als je het toestel niet meer in fastboot mode krijgt dan is er iets goed mis.
adb werkt alleen in de custom Recovery of een toestel wat helemaal is opgestart is.

Als een rom installeren via de custom Recovery niet meer werkt (mits de juiste Recovery erop staat) en je kunt geen verbinding in fastboot maken dan weet ik het ook niet meer.

Ik vraag me dan wel af wat je dan wilt bereiken met adb?

Lauji

• Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 19 november 2016
  • 12:08

Krijg het toestel wel nog gewoon in fastboot mode.

Probleem is dat ik Cyanogenmod Recovery erop heb zitten als Recovery. 
Factory reset en wipe data lossen niets op.

Als ik mijn Cyanogenmod Zip file selecteer om te installeren ( dit is de enige zip file die ik heb ), kan hij deze ROM niet installeren.

Enige wat ik graag wil bereiken is dat het toestel weer aan gaat, 

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 19 november 2016
  • 12:25

Dan is het systeem beschadigd, de enigste oplossing is een werkende cyanogenmod rom elders downloaden en flashen.

Of je flashed twrp Recovery en een andere rom, twrp Recoverywerkt altijd beter, is mijn ervaring.

Ik neem aan dat jij zelf het toestel unlocked hebt of heb je hem zo tweedehands gekocht.

Als je in de buurt van Doetinchem woont kan ik je eventueel wel verder helpen, anders even wachten op iemand anders hier op androidworld

Lauji

• Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 19 november 2016
  • 12:43

Toestel is zelf ge-unlocked dat wel.

Ik zou niet meer weten hoe ik twrp recovery kan flashen, aangezien de Moto G niet meer met mijn laptop verbindt..
(niet veel verstand van na alles wat gebeurd is)

Het enige wat ik misschien nog zou kunnen is op het SD kaartje een andere ROM proberen zetten (stock rom?) en proberen of Cyanogenmod Recovery die kan installeren.

Doetinchem is helaas een beetje ver vanaf Zwolle

Lauji

• Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 19 november 2016
  • 12:47

Heb het tweede bestandje van https://firmware.center/firmware/Motorola/Moto%20G%20%281st%20gen-2013%29/Stock/XT1039/. Ik kan proberen deze straks op mijn SD kaart te krijgen en proberen flashen

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 19 november 2016
  • 12:52

Een Recovery flashen doe je door het toestel in fastboot mode te zetten vervolgens een cmd venster openen daar waar de fastboot files staan en de Recovery die je wilt gaan flashen om vervolgens het commando fastboot flash Recovery naam Recovery.img en de Recovery wordt naar je toestel gestuurd.

Je ook inderdaad een custom rom op een sd kaartje zetten vervolgens in Recovery starten zoek de rom die je net op het sd kaartje gezet hebt om hem vervolgens te installeren.

Houdt wel in de gaten dat de Recovery die nu op je toestel staat alleen werkt met een cyanogenmod rom.

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 19 november 2016
  • 12:55

Heb het tweede bestandje van https://firmware.center/firmware/Motorola/Moto%20G%20%281st%20gen-2013%29/Stock/XT1039/. Ik kan proberen deze straks op mijn SD kaart te krijgen en proberen flashen
Deze files gaan niet werken, dit zijn de Stock files die werken niet met een custom Recovery en unlocked bootloader.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren