Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

marc1200

• Lid sinds 31 maart 2020
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 2 april 2020
  • 16:42

Ik heb een motorola g6 plus welke niet meer goed werkt. Het scherm weigert aan te gaan wanneer ik de telefoon een tijdje niet gebruikt heb. wel voel ik de trillingen van de fingerprint sensor enz.. Op een gegeven moment schakelt de telefoon zich ook automatisch uit. Als ik hem weer aan wil krijgen moet ik hem een reset geven door de aan/uit knop 20 sec. in te houden en daarna start de telefoon weer op en doet het scherm het weer. De enige manier voor mij om het scherm aan te houden is om de inactiviteit naar 30 min in te stellen. Wie weet hoe dit kan en wat de oplossing is.

Mijn telefoon: Motorola G6 plus

Bewerkt (2 april 2020 16:43)

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • Moderator Moderator
  • Moderator Moderator
  • 2 april 2020
  • 20:18

Misschien is een nabijheidsensor kapot. Deze sensor zorgt ervoor dat wanneer je bv belt en je telefoon dichtbij je oor zit je scherm uit gaat. Als deze stuk is gaat het scherm mogelijk niet meer aan. Je kan het testen met een app, even zoeken in de play store onder 'proximity sensor' ofzo, en dan met je hand gaan zwaaien voor je toestel. Als er dan een cijfer wijzigt dan doet die sensor het wel goed.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren