Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

jooptijpens

• Lid sinds 24 januari 2019
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 24 januari 2019
  • 18:16

Vandaag de update naar android 9 pie uitgevoerd.
Nu heb ik op mijn home scherm nog steeds de terug / home / apps  knoppen staan.
Volgens de PIE reviews zouden die vervangen moeten worden door 1 in het midden zittende knop.
Hiermee zou je via "gebaren"  (ofwel vegen) de moto x4 moeten kunnen bedienen….

Ik heb echter gewoon nog de 3 oude knoppen ….. Heb ik iets gemist????

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 24 januari 2019
  • 22:12

Schijnt alleen op android one toestellen te zitten……zie link of check het onderstaande.

Je zou ook even de cache en gegevens van de instellings app kunnen wissen misschien kun je het dan wel instellen….. soms is dat nodig na een upgrade.

https://forums.lenovo.com/t5/Moto-X4/Android-Pie-No-gesture-navigation-on-Moto-X4/td-p/4293925

Android Pie gesture navigation is only available on our Android One devices(motorola one, motorola one power, and Moto X4 Android one). The path to enable is System > Settings > Gestures > Swipe up on Home button. Non-Android One or Retail phones will not have the new Pie gesture navigation. If you have One Button Nav in the Moto app, you will still have One Button Nav after updating to Pie.

jooptijpens

• Lid sinds 24 januari 2019
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 24 januari 2019
  • 22:33

Bedankt  voor bovenstaande reactie!!  I heb inderdaad een MOTO X4  en dan niet in de ONE uitvoering. Dus dat zal het zijn.
Bepaalde "veeg" resultaten krijg ik wel maar dan via de oude "APP" knop.(rechter)
Ik krijg dan de openstaande apps horizontaal en kan ze sluiten door omhoog te vegen….
Ik heb de MOTO  1 knop bediening aangezet (die stond uit) en nu werkt de veeg bediening ook via de vinger sensor knop.
Bedankt voor de snelle info!!

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.