Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik ben sterk aan het twijfelen vor hem aan te schaffen. Eerst de prijs afwachten en evt kijken of er een kleinere versie komt (5,2 inch )
Ik ben nog aan het twijfelen tussen de note 4 en de nexus 6
IK ga hem bestellen! Nu eerst even mijn LG G3 32GB verkopen
Weet iemand of de Nexus 6 een vingerafdrukscanner heeft?
Op de officiële site van Motorola staat niets over een vingerafdrukscanner. Helaas, want zou wel leuk zijn. http://www.motorola.com/us/Nexus-6/nexus-6-motorola-us.html
Ik heb deze week de Nexus 6 gekregen en ik loop tegen het volgende probleem aan.
Normaal bij de Galaxy kan je de roaming en gegevens uitzetten. Bij deze kan je wel gegevens bij roaming uitzetten maar als je wifi verbinding wegvalt gaat hij automatisch op het netwerk van Vodafone verder. Dus al je een video bekijkt en de verbinding valt weg dan wordt het een dure zaak.?????? Wat is de oplossing.
borisjes
Ik heb deze week de Nexus 6 gekregen en ik loop tegen het volgende probleem aan.
Normaal bij de Galaxy kan je de roaming en gegevens uitzetten. Bij deze kan je wel gegevens bij roaming uitzetten maar als je wifi verbinding wegvalt gaat hij automatisch op het netwerk van Vodafone verder. Dus al je een video bekijkt en de verbinding valt weg dan wordt het een dure zaak.?????? Wat is de oplossing.
pklijzing
(In dit topic worden algemene zaken en ervaringen besproken van de Nexus 6, voor andere vragen en eventuele problemen dient men een nieuw topic aan te maken, mits er nog geen topic over loopt)
(In dit topic worden algemene zaken en ervaringen besproken van de Nexus 6, voor andere vragen en eventuele problemen dient men een nieuw topic aan te maken, mits er nog geen topic over loopt)
Vandaag, 15 oktober 2014, zal naar verwachting Google de Nexus 6 presenteren.
Dit is de eerste Nexus-smartphone die door Motorola wordt gemaakt.
Specificaties
- 5,9 inch scherm met een resolutie van 2560x1440
- Snapdragon 805-chipset
- 3 GB werkgeheugen
- 13 MP frontcamera
- 2 MP backcamera
Voor uitgebreide specificaties zie onze toestellen-databaseBeschikbaarheid
Nog onbekend
Enkele artikelen op Androidworld over de Nexus 6
► Nexus 6 officieel: killer-smartphone met goed maar groot scherm
► Nexus 6: zou dit hem echt zijn?
► Duitse prijzen Nexus 6 en Nexus 9 lekken uit