Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
marsmallow met build-nummer (MRA58K) is al te rooten voor de nexus 6 voorwaarde is wel dat je een aangepaste boot.img flashed.
zie ook hier en hier.
hoe het zit met build-nummer (MRA58N) en (MRA58R) dat weet ik niet, en voor franco kernel kun je het beste even hier kijken.
of de toolkit dit alles al geïmplementeerd heeft weet ik niet dan zou je dan even moeten checken bij de maker van de tool.
goedemorgen Eric heb ook een Nexus 6 en wil hem graag rooten, er staat inmiddels wel android 6 marshmallow op, kan ik hem dan ook nog gewoon rooten met de nexus toolkit? en de Franco kernel, kan die ook onder marshmallow? en het notificatie ledje, blijft dat branden of kan je hem zo instellen dat ie knippert? heel graag hoor ik mvrgr viegje
goedemorgen Eric
heb ook een Nexus 6 en wil hem graag rooten,
er staat inmiddels wel android 6 marshmallow op, kan ik hem dan ook nog gewoon rooten met de nexus toolkit?
en de Franco kernel, kan die ook onder marshmallow?
en het notificatie ledje, blijft dat branden of kan je hem zo instellen dat ie knippert?
heel graag hoor ik
mvrgr
viegje