Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
dit is inderdaad een beetje vreemd, dat buildnummer is android 5.0 terwijl we inmiddels al vier updates verder zijn.
levert handmatig controleren op updates ook niets op dan wel op wifi en netwerk of het toestel even rebooten wil het geheel ook wel eens triggeren.
jij bent toch wel de eerste eigenaar?
als ie niet automatisch wilt updaten kun je dit evt. handmatig doen, mits je een beetje handig bent.
hier staat een uitleg over het hoe en wat: http://androidworld.nl/nieuws/zo-kun-je-android-51-lollipop-handmatig-flashen-op-nexus-apparaten/
Hallo android fans,
Sinds kort de eigenaar van een NEXUS 6 en tot nu toe erg tevreden. Wat mij echter bevreemd is dat ik uit de doos een build LRX210 op de telefoon heb staan en bij een systeemupdate er wordt aangegeven dat "je systeem is bijgewerkt" wordt gezegd. Dit vind ik erg vreemd daar er intussen toch wel de nodige updates zijn uitgeven. Gaan deze updates vanzelf komen of moet ik mij zorgen gaan maken?
Alvast bedankt.