Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

GK196

• Lid sinds 01 februari 2012
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 25 juli 2017
  • 14:55

Sinds de laatste Android update kan ik mijn contacten app niet meer openen. Ik krijg steeds de melding dat deze is gestopt en daar houdt het dan mee op. Kan nu alleen bellen via mijn telefoonapp, maar niets wijzigen of nieuwe contacten toevoegen. Een andere app op de telefoon gezet (contacts+). Deze kan ik nu wel openen en hiervanuit bellen, maar ook niets wijzigen of toevoegen.

Via troubleshooting pagina van Motorola (ik heb nl een Moto g5) e.e.a. doorgelopen en geprobeerd de app weer te laten werken maar omdat alles in het engels is heb ik niet alles goed begrepen.

Wie kan mij hier GOED mee helpen.

Please!!

Gerda

Kooijmanovic

• Lid sinds 29 november 2012
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 25 juli 2017
  • 16:05

Probeer bij instellingen > apps > contacten en probeer dan cache te wissen en anders helemaal de app te verwijderen en weer up te daten.

Galaxy Nexus, Nexus 4/5/7, LG G2, HTC m7, Sony Z1, Samsung S6/S8+, IPhone 5c/6, Samsung tab S, LG G4/ G watch, OnePlus 3T/ 7 Pro, iPad Air 2, Nokia 7 Plus, Xiaomi A2 lite/Pocophone F1/ Mi 9 SE, Huawei Honor 10/GT watch, + Mi 9SE.

Pixel 3 XL

GK196

• Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 25 juli 2017
  • 16:08

Bedankt voor uw antwoord. Het is de standaard Android app. Die kan ik dus niet verwijderen! Heb alle cache en data al verwijderd en toestel opnieuw opgestart. Helpt niks.

Ik heb verder alle stappen al doorlopen (voor zover ik dat weet). Ben nu zover dat ik de telefoon in de veilige modus heb herstart. Dan doet de app het wel. Dus het zal dan toch aan een andere app liggen. Welke ben ik nog niet achter.

Kooijmanovic

• Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 25 juli 2017
  • 16:15

https://forums.lenovo.com/t5/MOTO-G-MOTO-G-4G-LTE-1st-Gen/Why-is-my-contacts-app-crashing-when-in-dialer/td-p/3180827

Heb een beetje gegoogled. Het enige wat ik kon vinden was om google+ app te stoppen en niet te gebruiken.

Galaxy Nexus, Nexus 4/5/7, LG G2, HTC m7, Sony Z1, Samsung S6/S8+, IPhone 5c/6, Samsung tab S, LG G4/ G watch, OnePlus 3T/ 7 Pro, iPad Air 2, Nokia 7 Plus, Xiaomi A2 lite/Pocophone F1/ Mi 9 SE, Huawei Honor 10/GT watch, + Mi 9SE.

Pixel 3 XL

GK196

• Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 25 juli 2017
  • 16:17

Hoi,

Had ik ook al gedaan. Ivm eerdere problemen heb ik deze app al helemaal niet meer op mijn telefoon. Dus daar ligt het ook niet aan helaas :-(.

Ben nu stuk voor stuk wat apps aan het verwijderen en dan toestel weer herstarten. Tot nu toe geen enkel resultaat.
Ik ben bang dat alleen een factory reset kan helpen :0(.

Gerda

GK196

• Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 25 juli 2017
  • 16:25

Inmiddels door al dat gedoe kan ik helemaal geen contacten meer open in Whatsapp, dus kan ik helemaal niemand meer bellen :0(.

Kooijmanovic

• Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 25 juli 2017
  • 16:30

Dan raad ik aan een factory reset, nodige foto's en video's op je computer of laptop zetten.

Pixel 3 XL

GK196

• Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 25 juli 2017
  • 16:32

Thx. Daar was ik al bang voor.

Ga ik proberen.

GK196

• Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 26 juli 2017
  • 16:43

Hoi, 

Inmiddels gedaan en handmatig alle apps er weer op gezet (poeh wat een werk ? en contacts doet het weer/nog. Alle apps staan er gewoon weer op, dus daar lijkt het niet aan gelegen te hebben. Nou ja, bezigheidstherapie ??. 

Thx nog.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.