Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Giftsware

Giftsware

• Lid sinds 01 juni 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 1 juni 2010
  • 09:05

Mijn werkgever, www.giftsware.nl wil de buitendienst mensen een Google Nexus mee geven.
Maar ik vraag mij af of dat wel werkt, is er geen betere dan die, bijvoorbeeld een Apple?
Graag reactie op mijn verzoek.

Groeten,
Henk

Bewerkt (22 april 2013 12:24)
frank1964

frank1964

• Lid sinds 27 april 2010
  • Berichten 859
  • Reputatie 0
  • 1 juni 2010
  • 10:05

Ligt er denk ik maar net aan wat die buitendienst mensen er mee moeten doen….. als het alleen maar om te bellen is dan volstaat een Nokia 3310 zelfs nog wel ;-)

obnoxious67

obnoxious67

• Lid sinds 24 april 2010
  • Berichten 309
  • Reputatie 0
  • 1 juni 2010
  • 10:20

Goeie keus van je werkgever, ik zou zelf nooit zo'n half opgegeten appel willen hebben :-)

jaapschaap

jaapschaap

• Lid sinds 18 maart 2010
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 1 juni 2010
  • 11:31

"Maar ik vraag mij af of dat wel werkt, is er geen betere dan die, bijvoorbeeld een Apple?"

Gevoelig onderwerp op een Android forum9/10 mensen zal hier wel zeggen dat de Nexus beter is (is die ook) maar je moet geen subjectieve mening verwachten natuurlijk! Maar zoals gezegd hangt er van af wat je/ze er mee moeten doen, persoonlijk zou ik als ik je baas was HTC Desire's (+- 400 euro) uitdelen, stuk goedkoper en net zo goed als de Nexus One… Daar kan een iPhone niet tegen op natuurlijk, al waren ze wel vergelijkbaar de Desire is kleiner en lichter (persoonlijk vind ik hem mooier) en een stuk goedkoper en ze kunnen ongeveer hetzelfde behalve specifieke apps kan ik niks bedenken wat een Android toestel niet minstens even goed kan als een iPhone(zoals bijv. Canon Camera software voor op iPhone waarmee je je camera op afstand kan instellen, z'n app is er bijv (nog) niet voor Android).

frank1964

frank1964

• Lid sinds 27 april 2010
  • Berichten 859
  • Reputatie 0
  • 1 juni 2010
  • 12:48

ander groot voordeel : Je zit niet out of the box aan t-mobile vast, momenteel hebben die even wat probleempjes om al hun iphones in de lucht te houden ;-)
Zelf ben ik overigens heel blij met de Google agenda…. nooit meer synchroniseren, alles staat gelijk op de devices waar het account ook op staat. wel weer een nadeel als die server er bv. uit ligt (nog niet mee mogen maken, maar dat is wel gelijk het broze punt)

victor

victor

• Lid sinds 22 januari 2010
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 10 juni 2010
  • 11:33

Natuurlijk is het een prima phone die ook voor werkdoeleinden gebruikt kan worden. Maar, als je op zoekt bent naar een goede integratie met Outlook kom je (nu nog) bedrogen uit. Deze is namelijk afwezig.

Het schijnt dat dit met 2.2 wordt opgelost. Maar dat weet ik niet zeker.

Bewerkt (22 april 2013 12:25)
87Vortex87

87Vortex87

• Lid sinds 06 oktober 2009
  • Berichten 843
  • Reputatie 0
  • 10 juni 2010
  • 12:29

Kunt je even een lijst maken met zaken die sowieso op het apparaat mogelijk moeten zijn? Dat is wat makkelijker praten. Tot nu toe zou ik de HTC Desire adviseren boven de Nexus one. met betrekking tot agenda's: MS agenda kan worden gesynct met Google Calander, welke vervolgens wordt gesynct met de mobiel, dus dat is geen probleem.

Er zitten hier overigens meer mensen op het forum die een Android-telefoon hebben voor zakelijke doeleinden.

Bewerkt (22 april 2013 12:25)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.