Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

pasmel

pasmel

• Lid sinds 12 juni 2010
  • Berichten 394
  • Reputatie 0
  • 13 juni 2010
  • 00:41

Kunnen jullie al iets vertellen over het touchscreen van de N1?
Loopt die net zo soepel als een iphone?
Hoe gaat het nu met de accuduur? Doen jullie er lang genoeg mee?
Thnxs!

Bewerkt (22 april 2013 12:25)
danielv

danielv

• Lid sinds 12 juni 2010
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 13 juni 2010
  • 11:57

Telefoon vind ik zelf geweldig. De overstap van iPhone naar android was een goede beslissing. Ligt fijn in de hand, voelt erg ‘duur’ aan en het scherm is geweldig. Alles draait als een tierelier en ben na de iphone 3G erg blij met een goede camera, gmail, calender, widgets etc.

Paar nadelen:
Slechte antenne qua bereik (kan per telefoon liggen maar hoor vanuit Amerika heel veel problemen qua bereik en vooral 3G. Heb het zelf ook, maar stoort niet heel erg)
Typen blijft lastig, dat gaat op de iPhone makkelijker.
Niet zo veel apps als de iPhone (maar alles wat ik gebruik hebben ze op Android ook wel iets voor)

Over de batterij: ik vind het tot nu toe een stuk beter dan de iPhone. Als ik een hele dag met de N1 speel, dan is ‘ie wel in de avond op. Maar hij doet het stukken beter dan mijn 3G. Vooral als ik mijn beeldscherminstellingen op automatisch (& dimmen) zit. Met een vol scherm (voor video/games of je wilt even showen) houdt de N1 het echt niet zo lang uit.

Zelf heb ik ’m voor een jaartje met een abonnement bij Vodafone, dus over een jaar kies ik weer een nieuwe uit. Hopelijk de N2 of de nieuwe versie van de Droid Incredible.

Bartj3

Bartj3

• Lid sinds 10 juni 2010
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 13 juni 2010
  • 17:14

Ik ben sinds een paar dagen over van de iPhone 3G naar de Nexus one.
Het typen gaat slechter zoals eerder ook al gemeld is, en daarnaast vind ik hem juist een beetje goedkoop overkomen, hij voelt erg plastic aan. Het touchscreen zelf is erg goed, het beeld is helder en hij reageert goed, alleen sommige interfaces hebben kleine toetsen waardoor je vaak de verkeerde knop aanklikt. Dit kan misschien ook aan mij liggen omdat de interfaces net wat anders zijn dan bij de iPhone en ik misschien nog even moet wennen.

Voordelen zijn dat hij ruim een stuk sneller is, de camera is een enorme vooruitgang (scherp, goede focus, en een behoorlijke ledflits), en de android market is een stuk fijner werken dan de appstore.

Ik vind het aanbod qua games erg karig, de applicaties die ik vaak gebruikte op de iphone zoals trein, hyves, en appie zijn ook gewoon voor de android te vinden maar zijn qua interface net iets minder gebruiksvriendelijk.

HET voordeel, en de reden dat ik overgestapt ben is het ondersteunen van Flash, en de eenvoud van het ontwikkelen voor Android. Verder ben ik ook erg tevreden over de widgets, iets wat de iPhone mist, een duidelijk overzicht van wat jij wilt zien in je home scherm.

Batterijverschil tussen de Android en iPhone merk ik niet veel van, beide zijn ze na 'n dagje fanatiek gebruik leeg en zullen ze dus elke dag op de oplader moeten.

Ik vind het een erg fijn toestel maar ik denk dat ik toch weer terugswitch als de nieuwe iPhone uitkomt.

hms, post ging uiteindelijk niet alleen over scherm en accuduur, maar dat moet je er maar tussenuit vissen

pasmel

pasmel

• Lid sinds 12 juni 2010
  • Berichten 394
  • Reputatie 0
  • 13 juni 2010
  • 20:54

Haha, hoe meer info hoe beter hoor!
Wat is er zo verschillend aan het typen?
Maar al met al Bartj3 niet overtuigd van Android, je wilt toch weer terug naar de Iphone.
Ik vind de nieuwe wel erg duur, zou je overwegen om de 3Gs te nemen?

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.