Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

remix88

remix88

• Lid sinds 22 juli 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 22 juli 2010
  • 15:38

Ik heb gisteren eindelijk de Froyo update binnengekregen op mijn (Nederlandse) Nexus One, maar het toetsenbord doet niet maar aan autocompletion in het Nederlands. Bij de instellingen staat ook niet meer “Dictionary Available” onder Nederlands (bij Engels wel).
Heeft iemand hier ook problemen mee?

Kan ik alsnog, handmatig een Nederlandse dictionary installeren?

Ik zat er ook aan te denken om de HTC IME te installeren, maar de melding dat een toetsenbord mijn wachtwoorden kan lezen en misschien zelfs doorsturen schrikt een beetje af.

Bewerkt (22 april 2013 12:29)
Durnstic

Durnstic

• Lid sinds 25 juni 2010
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 22 juli 2010
  • 17:54

Hier hetzelfde probleem. Terwijl je toch verwacht dat alles beter wordt als je netjes wacht op de OTA-update. Het viel mij trouwens sowieso op dat een groot deel van de applicaties (o.a calendar, camera, carkit, clock) ineens alleen nog maar in het Engels beschikbaar zijn.
Maar het lijkt mij dat dit snel genoeg opgemerkt wordt en dat er weer een update verzonden wordt? Alles is tenslotte toch al beschikbaar in het Nederlands omdat op 2.1 ook alles gewoon Nederlands was. Wel vreemd.

remix88

remix88

• Lid sinds 22 juli 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 22 juli 2010
  • 17:58

Ja, toch een beetje jammer dat we dan zo lang moeten wachten i.v.m. de US en zelfs de US-toestellen in Nederland en dat het dan toch nog niet lijkt te kloppen.
Maar je hebt gelijk, een gebrek als met het toetsenbord kan niet lang onverholpen blijven. Nu merk ik pas hoeveel dat ding nog voor mij moet corrigeren als ik typ

ClaudiaBliss

ClaudiaBliss

• Lid sinds 24 januari 2010
  • Berichten 489
  • Reputatie 0
  • AdminAdmin
  • 22 juli 2010
  • 18:29

Dit probleem heb ik inmiddels gemeld bij zowel Google als Vodafone. Hoop snel meer te horen.

Sent from my Nexus One using Tapatalk

Android World Domination

zenilygy

zenilygy

• Lid sinds 28 november 2009
  • Berichten 101
  • Reputatie 0
  • 22 juli 2010
  • 19:21

Installeer Swype ben je van het hele probleem af:

http://www.androidworld.nl/forum/android-applicaties/5691-echte-swype-voor-elk-android-toestel-download-hem-hier.html

Bewerkt (22 april 2013 12:22)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.