Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

freddyonderstal

freddyonderstal

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 22 augustus 2010
  • 14:58

Ik heb mijn N1 nu een 5 dagen in bezit. Al die tijd aangestaan, vanaf begin dus.

Nu zit ik net achter de pc, de N1 naast me en zie opeens dat ie opnieuw aan het opstarten is. Zag het logo in het scherm verschijnen, moest de PIN intoetsen en vervolgens werkte alles weer zoals het hoort.

Weet iemand hoe dit kan? Meerderen hier last van?

Deze draait op Froyo met build FRF91.

Ik heb geen ‘rare’ apps erop staan, alleen 2 spelletjes, een task-killer en de AW-reader.

Bewerkt (22 april 2013 12:35)

Samsung Galaxy S8

Xeno

Xeno

• Lid sinds 27 maart 2010
  • Berichten 2176
  • Reputatie 0
  • 23 augustus 2010
  • 10:31

Hij deed gewoon eens een reboot. Dat is niks. Ik heb het ook al eens gehad op mijn Spica. Niks op je druk over te maken

Bewerkt (22 april 2013 12:35)
JMRaats

JMRaats

• Lid sinds 03 november 2010
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 3 november 2010
  • 20:18

Ik had dit ook wel eens met mijn G1, maar dat kwam omdat mijn geheugen (alsin RAM) te vol was en hij een soort van “oververhit” raakte. Maar met een N1 lijkt mij dit veel moeilijker, omdat je ook al zo weinig apps erop heb staan. Maar misschien is het wel handig om die task-killer eraf te halen, in 2.2 is dit niet meer nodig en je batterij gaat ook niet erg veel achteruit als je een paar apps hebt draaien…

Bewerkt (3 november 2010 20:18)
i_like_android

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 3 november 2010
  • 22:25

Valt bij mij ook al eens voor. Heb nog niet echt achter een reden gezocht waarom. Valt ook niet veel voor trouwens.

Bewerkt (3 november 2010 22:25)
kimmes

kimmes

• Lid sinds 27 augustus 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 27 augustus 2011
  • 14:31

Mijn N1 raakte iedere keer oververhit als ik iets meer van het geheugen vroeg (navigatie, angry birds…) Bleef zichzelf opnieuw opstarten. Volgens internet een bekend probleem. Advies was: leg hem op een ijszak! (dit hielp overigens wel maar vond ik niet erg practisch). Via Vodafone laten repareren. Heeft een heel nieuw binnenwerk gekregen (boardswap… ander IMEI nummer) en sindsdien geen oververhitting meer…. succes!

Bewerkt (27 augustus 2011 14:31)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.