Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Gerke

Gerke

• Lid sinds 20 september 2010
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 25 oktober 2017
  • 20:26

Vandaag aangemeld voor het betaprogramma van Nokia Oreo op de 8.

Download bijna 1,4 GByte. Updaten gaat redelijk snel, niet schrikken na de reboot blijft het scherm "stil" staan op Nokia, uiteindelijk duurde dat bijna anderhalve minuut.

Als de updtae klaar is kun je bij instellingen het verschil zien, extra opties, geavanceerde en basic settings.
Waar ik heel blij mee ben en waarvan ik eigenlijk niet weet of het nieuw is, is dat je nu bij wifi hotspot kunt kiezen tussen de 2,4 en 5 GHz band. Die heb ik direct maar op 5 gezet.

Camera voelt veel sneller aan en foto's lijken scherper, zou OIS nu wel werken?

Ik ga de komende dagen verder met de experimenten.

Bewerkt (25 oktober 2017 20:27)
hansz

hansz

• Lid sinds 22 oktober 2017
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 26 oktober 2017
  • 13:03

Ook op 25-10  aangemeld bij het Betaprogramma en per direct de Oreo update binnen. Het enig nadeel wat ik tot nu toe tegen kom is dat de notificatie geluiden een heel stuk zachter zijn dan voorheen. Stond altijd op 70%, was ruim voldoende en nu voluit maar klinkt nog aardig zachter dan bij de 70% instelling. Heb dit gemeld, dus zal wel naar gekeken worden. Het scherm op stil na de reboot, heb ik niet ervaren. Wat mij betreft is het een prima vooruitgang voor de Nokia 8 met meer uitgebreider instellingen mogelijk (verfijnder), foto's inderdaad scherper, een veel beter werkend cache geheugen, waarvan de centrale cache-map niet meer aanwezig is omdat het niet meer nodig is. Verder moet ik ook nog even kijken.

hanszH

hansz

hansz

• Lid sinds 22 oktober 2017
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 27 oktober 2017
  • 16:22

Vrijwel alles lijkt goed te werken, zelfs de Gmail app werkt nu zoals het hoort en alles komt nu spontaan binnen, zoals je van pushmail mag verwachten. Het enige wat ik ben tegengekomen is het geluid van Media, Belgeluid en Notificaties. Dit is namelijk flink zachter dan voorheen. Had ik onder Nougat alles op 71% staan, nu is dat 100% en daarmee nog een stuk zachter dan de 71% van voorheen. Heb dit gemeld. Verder is het een prima vooruitgang.

hanszH

carp

carp

• Lid sinds 26 december 2017
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 26 december 2017
  • 13:53

Iemand een idee waarom de wifi zomaar ingeschakeld wordt als deze uitstaat ?

Gerke

Gerke

• Lid sinds 20 september 2010
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 27 december 2017
  • 14:10

Iets van een app geinstalleerd waarmee je dat triggert?
Google Smart Lock ingesteld waardoor dit gebeurt?

Wifi wordt niet zomaar ingeschakeld ;-)

carp

carp

• Lid sinds 26 december 2017
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 29 december 2017
  • 00:53

Iets van een app geinstalleerd waarmee je dat triggert? Google Smart Lock ingesteld waardoor dit gebeurt? Wifi wordt niet zomaar ingeschakeld ;-)
Heb het gevonden, eerder toevallig….. Aan Smart lock lag het niet. Het was de app van Telenet waar ik een instelling moest wijzigen.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.