Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

JEG

JEG

• Lid sinds 08 mei 2013
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 30 januari 2020
  • 20:19

Wanneer ik een telefoonoproep binnen krijg en ik die aanneem en luidsprekertje opzet wordt na een korte tijd mijn beeldscherm plots zwart. Dat is vervelend want als men mij vaagt het toetsenbord te gebruiken kan ik dat niet omdat ik het dus niet zie. Mijn vraag is: hoe voorkom ik dat het scherm zwart wordt? Graag hulp aub.

JEG

JEG

• Lid sinds 08 mei 2013
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 30 januari 2020
  • 20:20

Sorry vergeten te zeggen dat het om een Noki 8 Steel gaat.

GerKuijn

GerKuijn

• Lid sinds 01 december 2015
  • Berichten 1053
  • Reputatie 0
  • 30 januari 2020
  • 21:50

Als het goed is krijg je je scherm weer aan door gewoon de vergrendelknop te gebruiken

Waarom je scherm uitgaat? Om batterij te besparen. Je scherm gaat uit als hij wat vlak bij de sensor detecteert. Hij denkt dan dat je hem bij je oor houdt. Het kan echter ook gewoon zijn dat je scherm uitgaat door de ingestelde Time-out in instellingen>display

GerKuijn

JEG

JEG

• Lid sinds 08 mei 2013
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 30 januari 2020
  • 22:41

De "vergrendelknop" (?) bedoel je de aan/uitknop opzij rechts? Dat probeerde ik, maar het lukte niet.
Ik ben gaan kijken bij"instellingen" en daar stond de duur van de verlichting op "8 sec". Ik heb het nu op "altijd aan" gezet.
Ik ben eens benieuwd of het gaat helpen.
Bedankt voor uw snelle reactie.

GerKuijn

GerKuijn

• Berichten 1053
  • Reputatie 0
  • 31 januari 2020
  • 06:42

Graag gedaan hoor! Ik zou hem niet op altijd aan zetten, want als je je mobiel ergens laat liggen blijft wel het scherm heel de tijd aan, dat kost veel batterij. Ik weet niet hoe lang je belt, maar dan kun je hem net iets langer zetten dan dat je meestal belt.

Ik las net dat een screenprotector ook de oorzaak kan zijn. Dan zit die net voor de proximity sensor en dan denkt je telefoon dus dat je hem aan je oor houdt. Als je een screenprotector gebruikt kun je eens testen of hij het zonder wel doet. Zoja dan moeten we even verder kijken naar een andere screenprotector ?

GerKuijn

JEG

JEG

• Lid sinds 08 mei 2013
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 31 januari 2020
  • 08:06

Probleem is dat ik maar beperkt ben de verlichting van de navigatietoets in te stellen tussen 2sec tot 8sec of "altijd".
IK HEB DUS GEEN KEUZE MEER NA 8SEC.
Wat de screensaver betreft: die staat bij mij ingesteld op "klok"(andere keuzes zijn: fotos… kleuren ea) en zijn starten staat op "tijdens het docken". Ik heb nog andere keuzes oa "tijdens het opladen of tijdens opladen of docken of nooit". Moet ik hier iets veranderen.
Als mijn verlichting van de navigatietets op "altijd" staat veronderstel ik toch dat ik die manueel kan uitzetten met
de aan/uit knop opzij rechts? Zo bespaar ik dan toch batterij. Natuurlijk mag ik hem dan niet vergeten UIT te zetten.

GerKuijn

GerKuijn

• Berichten 1053
  • Reputatie 0
  • 31 januari 2020
  • 08:17

Heb je geen aparte optie voor "Time-out scherm"?

GerKuijn

JEG

JEG

• Lid sinds 08 mei 2013
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 31 januari 2020
  • 08:33

Ik heb bij weergave enkel: helderheidsniveau, nachtverlichting, helderheid aanpassen, achtergrond en geavanceerd:
slaapstand, scherm automatisch draaien, tekengrootte, weergavegrootte, screensaver, glance, tikken om te activeren,
apparaatthema en verlichting navigatietoets. Dat is alles.

JEG

JEG

• Lid sinds 08 mei 2013
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 31 januari 2020
  • 11:22

Ik heb nog eens goed in de handleiding gezocht. Nergens vind ik de optie "time-out".

GerKuijn

GerKuijn

• Berichten 1053
  • Reputatie 0
  • 31 januari 2020
  • 11:38

Vreemd. Is namelijk een standaard android functie. Heb je toevallig een screenprotector op je telefoon zitten?

GerKuijn

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.