Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Worden wij belgen niet meegerekend ?
Of hebben jullie nederlanders daar geen intresse in ?
macfreaker
Uhmmmm…. Android?
macfreakerHeel scherp, meteen ook één voor België aangemaakt.
De mensen die nog met smart op hun HTC Hero zitten te wachten, ook gewoon vast meestemmen natuurlijk…
DennizzzDe mensen die nog met smart op hun HTC Hero zitten te wachten, ook gewoon vast meestemmen natuurlijk…
Beetje jammer.. mag ik dus niet stemmen omdat op mijn Galaxy wacht :roll:
De mensen die nog met smart op hun HTC Hero of ander toestel zitten te wachten, ook gewoon vast meestemmen natuurlijk…Hoezo? ;-)
De macht van Global Moderator abbussen he
nee ben ik echt de enige utrechter met een android?
DennizzzIk zou niet durven… ;-)
De macht van Global Moderator abbussen he
Nu nog wachten op de eerste onofficieele Android meeting
Wij van Androidworld.nl zijn erg benieuwd tot welke delen van Nederland het fantastische Android MOS sinds de lancering begin dit jaar inmiddels is doorgedrongen.
Aangezien we met Androidworld.nl toch mogen zeggen dat we één van de grootste Android communities in Nederland zijn (dankzij jullie!), kunnen we de herkomst van onze forumgebruikers met enige natte vinger wel indicatief noemen voor de Android gebruikers in Nederland.
Uit de voorstelposts op het forum lijkt het dat het evenwicht enigszins naar het zuiden van ons kikkerlandje ligt, maar is dit wel zo? Misschien zijn de forumbezoekers uit het noorden van ons land iets meer verlegen en stellen ze zich niet zo snel voor…. Dat gaat nu blijken!
Vink aan uit welke provincie jij komt en laten we zo eens kijken in welk deel van Nederland de meeste Android gebruikers zitten. De mensen die nog met smart op hun HTC Hero of ander toestel zitten te wachten, ook gewoon vast meestemmen natuurlijk…