Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Metrop

Metrop

• Lid sinds 01 juni 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 1 juni 2011
  • 22:20

hallo, ligt het nou aan mij ? of is het normaal dat Dell computers met maar een garantie van 1 jaar net na de garantie stuk gaan ??

En bij Dell zeggen ze dood leuk dat ik maar een langere garantie had moeten kopen..

ik heb al 1 desktop, 2 Vostro`s, 3 adapters en 1 batterij versleten in 3 jaar tijd..

Ik heb nu een universele adapter op de laatste Vostro… en die gaat al langer mee naar de originele..

Wat zijn de ervaringen van andere Dell gebruikers ???

mvg,

Bewerkt (1 juni 2011 22:20)
Het_ratje

Het_ratje

• Lid sinds 02 december 2010
  • Berichten 3102
  • Reputatie 10
  • 1 juni 2011
  • 22:26

Had je geen vostro's moeten kopen. Dat is zeg maar de Lada onder de Dell laptops. Welke had je? V1xx?

Sent from behind a major facepalm.

Bewerkt (1 juni 2011 22:26)
ma'in

ma'in

• Lid sinds 04 december 2010
  • Berichten 83
  • Reputatie 0
  • 1 juni 2011
  • 22:54

Ik heb een desktop gehad, die is na 8,5 jaar overleden. Mijn Inspiron 9400 (laptop) is nu 5 jaar en en daar mankeert niets aan.

Ik ben dus erg tevreden over Dell. Veel mensen zeggen dat de service XXXX is, ben ik het niet mee eens. Wanneer je 1 jaar garantie heb en buiten dat jaar een mankement hebt kunnen ze idd weinig gratis voor je doen. Dat heeft niets met service te maken, met een eigen keuze destemeer. Echter 2 jaar garantie zou wel eens een wettelijke verplichting kunnen zijn….

Sent from my X10i using Tapatalk

Bewerkt (1 juni 2011 22:54)
Mounty_078

Mounty_078

• Lid sinds 11 mei 2011
  • Berichten 391
  • Reputatie 0
  • 2 juni 2011
  • 10:30

Jaah de vrienden van mijn broer vertellen hem ook altijd dat het een goede laptop is maar er staat dell op? huh? Ik heb 2 Dell laptops. 1 daarvan is een studio 1535 van 3 jaar oud en ik heb een nieuwe studio 1558 een paar maanden. Ik heb er een i3 op staan en dell heeft er een fantastische video kaart op gezet(HD Radeon 5470). En er gebeurt niks mee geen van de 2. Studio's worden niet meer verkocht die zijn denk ik over genomen door inspiron en xps. Want er zijn ook al geen studio xps'en meer. En ik hb 4 jaar garantie gedaan op allebei de laptop's (wel zo slim!!) en ik had een keer me moederbord naar de klote geholpen en die hebben ze gwn vervangen. Die moederbord kan bijna net zo duur zijn als de laptop zelf dus dat is erg goed. Maar ik ben gwn erg tevreden

Bewerkt (2 juni 2011 10:30)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.