Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik ga sowieso hier niet in discussie met 14 en 15 jarigen lol. (is een grapje van deze oude man)
Maar dat was de vraag niet en daarmee ben ik dus weer oftopic.
En dat veter topic zit mij ook een beetje dwars.
Ik snap er namelijk nog steeds niks van. lol
OH Waarom dan ?????/
Lol heeft iemand je gedwongen om het te lezen ? Ikzelf bv heb een abbo op een landelijk dagblad en wat ik niet wil lezen lees ik gewoon niet, dan ga ik toch niet bv de redactie bellen/mailen dat het me dwars zit, of wel soms. Offtopic is wat het woord zegt Offtopic .
Wat een geleuter hier zeg .
Heren, nogmaals: er word alleen gevraagd om even na te denken voordat je een topic plaatst. Meer als dat is het niet. Off-topic blijft gewoon bestaan. Dus waarom al die discussie?
mensen whats up…nog steeds hierover aan het felosofieren?:p
ladyminnie;182192
Ik zie eerlijk gezegd het probleem niet zo. Op elk forum heb je een gedeelte off-topic wat niets met het onderwerp van het forum te maken heeft. Dit omdat men doordat men elkaar zoveel helpt, men elkaar ook beter wilt leren kennen (zie off-topic foto achter de naam).
Ik ben van mening dat dit het forum alleen maar hechter maakt en de hulp spontaner.
Dus off-topic weg? nee naar mijn mening niet.
Goed gezegd
Sent from my Nexus S using Tapatalk