Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik heb inmiddels 69 stemmen! Voor de mensen die via Androidworld.nl hebben gestemd, maar dit niet hebben gezegd: heel erg bedankt!
Ik heb nog niet gewonnen, dus ga gerust door met stemmen :p, maar ik maak nu iig een kans!
Geweldig, heel erg bedankt! Zit nu op 75 stemmen!
Nooit gedacht dat ik zoveel zou halen. Ben wel benieuwd wanneer de contest is afgelopen… Op playfire.com kan ik niet echt informatie vinden.
ik ben die-hard cod fanheb alle delen uitgespeeld en veel online
maar battlefield is ook mooi vroeger op de ps2 heb ik HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel bf2mc gespeelt ^.^ ik zat ook tijdelijk in de clan van playstation magazine maar toen stapte ze over op ps3
Kan ik niet doen, ga ze allebei halen
redbulletnl;215213
ik ben die-hard cod fanheb alle delen uitgespeeld en veel online
maar battlefield is ook mooi vroeger op de ps2 heb ik HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel bf2mc gespeelt ^.^ ik zat ook tijdelijk in de clan van playstation magazine maar toen stapte ze over op ps3
waar kun je mw3 hardened edition pre orderen? :p kwil hem hebben of anders de prestige edition
nog een paar nachtjes slapenen dan komt mijn MW3 binnen
In oktober en november komen twee van de grootste shooters ooit uit: Battlefield 3 en Modern Warfare 3. Stem hier op een van beide spellen, en maak kans op een gratis Limited Edition van een van de spellen! https://www.playfire.com/bf3-vs-mw3/462742af86bdc9eb
Als je stemt, maak ik meer kans op het winnen van een van de spellen! Als je niet wilt dat ik win, stem dan dus niet. Als je zelf geen van beide spellen wilt hebben, stem dan alsjeblieft toch, zodat ik een kans maak! Dankjewel.
Hier is wat je moet doen:
1. Klik op de link (https://www.playfire.com/bf3-vs-mw3/462742af86bdc9eb)
2. Stem op welk spel je beter vindt (of op welk spel je wilt winnen)
3. Ga naar je email inbox
4. Bevestig je stem
Heel erg bedankt alvast!