Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Kwabbernoot

Kwabbernoot

• Lid sinds 23 oktober 2009
  • Berichten 754
  • Reputatie 0
  • 8 oktober 2011
  • 15:38

bassie1995;223503
Zo waar. Had veel meer kunnen, en moeten, zijn.

Apple is niet meer een innovator, ze lopen onderhand achter. Zeker in hardware.

Tja, maar als de software zo soepel loopt heb je ook niet direct super electronica nodig. Nietwaar?
Als dat speech-herkenning echt zo goed werkt als de filmpjes doen beloven, ziet dat er toch zeer interessant uit. Verder is de iPhone 4 in mijn ogen toch echt de mooist vormgegeven telefoon. Ik heb het ook niet zo op met de trend dat de beeldschermen zo groot mogelijk moeten. 3,5“ tot 3,7” vind ik een mooi maatje. Als laatste ben ik nog geen telefoon tegengekomen die zulke mooie foto's maakt als de iPhone. Het is zo verrotte jammer dat je vastzit aan iTunes, het OS er niet uitziet (imho) en zo nog een paar dingen (prijs?) anders…

Groeten…

Bewerkt (8 oktober 2011 15:38)
fifarunnerr

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 8 oktober 2011
  • 16:14

De filmpjes overdrijven altijd, tuurlijk zal hij het regelmatig goed hebben, maar hij zal er ook geregeld naast zitten. Google Voice Search heeft het ook vaak goed, maar zit er ook regelmatig naast(zeker in NL)

Bewerkt (8 oktober 2011 16:14)
werker123

werker123

• Lid sinds 13 december 2010
  • Berichten 1644
  • Reputatie 0
  • 8 oktober 2011
  • 23:53

https://www.youtube.com/watch?v=j-PB8glrqds&feature=player_embedded

Bewerkt (8 oktober 2011 23:53)
Paulo

Paulo

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 276
  • Reputatie 20
  • 8 oktober 2011
  • 23:57

fifarunnerr;224848
De filmpjes overdrijven altijd, tuurlijk zal hij het regelmatig goed hebben, maar hij zal er ook geregeld naast zitten. Google Voice Search heeft het ook vaak goed, maar zit er ook regelmatig naast(zeker in NL)
Die spraaksoftware vind ik het meest spectaculair aan de 4S. Maar ook mijn eerste gedachte was: leuk in het Engels, maar hoe gaat het in het Nederlands worden? Is bij veel voice-applicaties meestal niet zo'n succes.

Bewerkt (8 oktober 2011 23:57)
fifarunnerr

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 9 oktober 2011
  • 13:15

Paulo;224978
Die spraaksoftware vind ik het meest spectaculair aan de 4S. Maar ook mijn eerste gedachte was: leuk in het Engels, maar hoe gaat het in het Nederlands worden? Is bij veel voice-applicaties meestal niet zo'n succes.
Op dit moment zelfs helemaal niet. Siri is voor nu alleen in het Engels, ja leuk voor mensen die alleen engels spreken, maar ik ga echt niet engels praten tegen een telefoon hoor.

Bewerkt (9 oktober 2011 13:15)
jackvdW

jackvdW

• Lid sinds 25 januari 2011
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 10 oktober 2011
  • 17:18

Leute, ik mag m van mn baas bestellen (wel grappig voor dr bij), en ik hoorde dat je m kan pre-orderen via de iphone 4s pag van kpn, maar ik krijg alleen een scherm met een formulier voor extra info… pre-orderen is toch echt bestellen of ben ik nou achterlijk?

oh ja en nog wat, dat SIRI, is dat wat? kan me voorstellen dat dat net als de meeste spraakherkenning robot vs robot wordt, maar zoals in dat filmpje lijkt me net iets té makkelijk te gaan… hollereer

Bewerkt (10 oktober 2011 17:18)
Het_ratje

Het_ratje

• Lid sinds 02 december 2010
  • Berichten 3102
  • Reputatie 10
  • 10 oktober 2011
  • 17:27

Een pre-order is een bestelling inderdaad ja. Maar wat betekent een bestelling? Een
bestelling is ook enkel en alleen een “opdracht tot leveren”, volgens mij betekent het
dus niet dat je ook al daadwerkelijk iets gekocht hebt.

En verder dat Siri; als jij het leuk vindt om in het engels bepaalde commando's te geven
zodat je telefoon dat kan verwerken is het een topsysteem voor jou. Ik loop er niet warm
voor.

Bewerkt (10 oktober 2011 17:27)
redmaner

redmaner

• Lid sinds 24 januari 2011
  • Berichten 2787
  • Reputatie 10
  • 10 oktober 2011
  • 18:34

Opzich is de stap van de 4s best slim.
De mensen met een Iphone 4 zitten nog een jaar vast aan hun abbo vandaar dat ze pas volgend jaar komen met de 5 zodat de 4 gozers een 5 kopen.
En de 4s gebruikers krijgen dan weer een 5s enz.
Haha kan ook gewoon stomme logica van mij zijn natuurlijk maar uiteindelijk gaat het bij hun toch om de cijfers

Bewerkt (10 oktober 2011 18:34)

Android hacker / MIUI vertaler:
Xiaomi Mi2 / Motorola Xoom

fifarunnerr

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 10 oktober 2011
  • 18:57

redmaner;225552
Opzich is de stap van de 4s best slim.
De mensen met een Iphone 4 zitten nog een jaar vast aan hun abbo vandaar dat ze pas volgend jaar komen met de 5 zodat de 4 gozers een 5 kopen.
En de 4s gebruikers krijgen dan weer een 5s enz.
Haha kan ook gewoon stomme logica van mij zijn natuurlijk maar uiteindelijk gaat het bij hun toch om de cijfers

En dat is logisch want? Als je dan in de 4S serie zit heb je altijd een verouderd toestel(want de 4S is nou niet echt vernieuwend qua hardware)

Bewerkt (10 oktober 2011 18:57)
Lisbecks

Lisbecks

• Lid sinds 28 februari 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 11 oktober 2011
  • 17:10

jackvdW;225523
Leute, ik mag m van mn baas bestellen (wel grappig voor dr bij), en ik hoorde dat je m kan pre-orderen via de iphone 4s pag van kpn, maar ik krijg alleen een scherm met een formulier voor extra info… pre-orderen is toch echt bestellen of ben ik nou achterlijk?

oh ja en nog wat, dat SIRI, is dat wat? kan me voorstellen dat dat net als de meeste spraakherkenning robot vs robot wordt, maar zoals in dat filmpje lijkt me net iets té makkelijk te gaan… hollereer

heb t nagevraagd, is gewoon een informatie-portal, zodra ze meer weten over prijzen etc, krijg je bericht!

Bewerkt (11 oktober 2011 17:10)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.