Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
ik lees ook niet veel goede reacties:S maar mn telefoon is al wel onderweg. ik hoop niet dat ze mijn defecte beeldscherm ook snel als waterschade zien:S
Hier kun je ook ervaring lezen:
- Trosrader: SAMSUNG en Solid Vision willen onder garantie uitkomen
- Consumentenbond: doe geen mobiele telefoon reparaties bij Solid Vision!
Veel succes!
daar word ik echt rustig van:S aangezien ik een raar probleem heb met mn scherm zullen ze wel zeker zeggen dat het water schade is.. maar dat accepteer ik niet
bump,
Heeft een van jullie al iets terug gehoor van solid vision? Ik heb namelijk 3 dagen geleden mijn Samsung galaxy S 2 opgestuurd ivm slechte microfoon. D.m.v een order nummer die ik heb gekregen bij het plaatsen van mijn reparatie kan ik mijn telefoon “tracken”, je kan zien of ze hem hebben ontvangen, wat voor schade beschrijving je hebt opgegeven en of er garantie verleend word.
Bij mij staat dus dat ze hem gister hebben ontvangen en dat er garantie op zit “garantie: ja”
verder staat er niet veel nuttigs bij maar mijn vraag is dus als ze nu al zien dat er garantie op staat (en dus mijn pakketje open hebben gehaald) hoe lang het eventueel kan duren, er staat op de site "intern is er een looptijd van 5 werkdagen ecxl. transport. iemand al bericht gehad?
uiteindelijk heeft het mij ook 11 of 12 dagen gekost.. maar ik kreeg m helemaal perfect terug
in het begon stond er ook niet veel interresants.. alleen garantie ja. later kwam erbij te staan onderdelen vervangen; display. dus dat is bij jou mss wel microfoon
Mooi!
Zou ook de zenuwen krijgen als je dat ‘online’ leest, goed dat het gefixed is.
werker123;237330Als ik jouw was zou ik ergens een positieve reactie er over schrijven, omdat de negatieve beter vindbaar zijn/in de meerderheiduiteindelijk heeft het mij ook 11 of 12 dagen gekost.. maar ik kreeg m helemaal perfect terug
in het begon stond er ook niet veel interresants.. alleen garantie ja. later kwam erbij te staan onderdelen vervangen; display. dus dat is bij jou mss wel microfoon
i w z o n z o S V, m i h m t w b e h d h w p e z d e 2 w o i. t.
Aangezien ik me telefoon er vandaag naar toestuur vraag ik me af wat jullie ervaringen met hun zijn.
Ik lees op het internet niet veel goeie reacties vandaar.