Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Patrick1

Patrick1

• Lid sinds 26 januari 2012
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 26 januari 2012
  • 15:28

Hej, ja juist nieuw maar ik ga jullie toch het volgende zeggen.

Ik ga binnekort overschakelen naar een smartphone weet alleen nog niet welke. Ik kom van mijn oude Nokia dus het is een grote stap voor mij. Maar mijn Nokia trok het vlot een week. Jammer dat die oude dingen niet hetzelfde kunnen als de nieuwe of de nieuwe niet dezelfde batterij prestaties hebben als de oude.

Ik hoop dat de ontwikkelaars in de nabije toekomst de batterij toch kunnen rekken naar de al oude standaarden
Ik kwam overlaatst deze foto tegen leek me wel minder praktisch…
http://en.webfail.net/uploads/images/1285/post.jpg

Bewerkt (24 april 2013 14:08)
mr.purple

mr.purple

• Lid sinds 01 oktober 2010
  • Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 27 januari 2012
  • 08:42

Met mijn Galaxy S (met dikke batterij uit Hongkong) haal ik meestal 2-3 dagen.
Gebruik: 10 tal smsen per dag, wifi meestal uit, veel gebruik van een formule-app(voor het werk),elke 15 minuten mail syncen en geregeld of Facebook.

Als ik aan het gamen sla, kan hij wel savonds aan de lader.

Record is 13 dagen. Deze zomer op vakantie. Snachts uit en overdag aan zonder roaming ofzo.
Op de 13 dagen mss 10 minuten gebeld en een handvol smsen gestuurd, voor de rest niets.

Patrick1

Patrick1

• Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 27 januari 2012
  • 09:52

Bestaan er apps om je batterij langer te laten meegaan. Ik geloof dat dit taskkillers zijn… Ik probeer de taal een beetje over te nemen he
Wat is de invloed van het constant aanstaan van internet op je android? Ook al gebruik je dit bijvoorbeeld niet…
Ik heb gelezen dat je vanuit Hong Kong grotere batterijen kunt krijgen.

fifarunnerr

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 27 januari 2012
  • 12:20

Patrick1;263429
Bestaan er apps om je batterij langer te laten meegaan. Ik geloof dat dit taskkillers zijn… Ik probeer de taal een beetje over te nemen he
Wat is de invloed van het constant aanstaan van internet op je android? Ook al gebruik je dit bijvoorbeeld niet…

Als je geen Whatsapp, Talk, push-mail enzo wilt hebben dan kan je het beste internet uit zetten als je het niet gebruikt. Dat spaart echt gigantisch veel accu. Dan hoeft hij die verbinding met de zendmasten niet open te houden, en hoeft hij niet te synchroniseren. Nadeel is dan wel dat je geen push-mail, Talk, Whatsapp, … meer binnenkrijgt als je offline bent.

Patrick1

Patrick1

• Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 30 januari 2012
  • 17:50

Fifarunner ik denk dat inderdaad bij mij het geval zal zijn. Langst de andere kant denk ik dat je best zo'm duracell charger pack erbijkunt kopen… Lijkt me extreem handig. Zo heb je altijd een extrq accu op zak. Lijkt me handig voor onderweg. Zo kan je op de vlieger richting Londen gerust 3uur gamen en daar gewoon je batterij terg volladen…
Duracell Instant Charger | Portable USB Charger for Cell Phones, iPhones, iPods, and More

Bewerkt (24 april 2013 14:09)
Patrick1

Patrick1

• Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 1 februari 2012
  • 10:36

Even een andere vraag, Wanneer ben ik geen newbie meer? Ik ben inderdaad nog niet in het bezit van een smartphone maar ik denk dat het forum kijkt naar het aantal berichten je post. Bij mij blijft de teller op 3 staan… terwijl ik toch veel meer berichten heb gepost… Hoe komt dit?

Bewerkt (24 april 2013 14:10)
werker123

werker123

• Lid sinds 13 december 2010
  • Berichten 1644
  • Reputatie 0
  • 1 februari 2012
  • 19:13

@Patrick, misschien duurt het even voor dit geupdated wordt? pm de mods even want dat is wel erg off topicEen app die je misschien kan proberen is juice defender: https://market.android.com/details?id=com.latedroid.juicedefender. Zelf geen ervaring mee maar schijnt goed te werken als je geen erg hebt bij te late whatsapp berichten etc.

Het maximale dat ik heb gehaald is bijna 3 dagenom 7 uur moest hij echt weer opgeladen worden. Had af en toe een spelletje gespeeld en muziek geluisterd.. paar smsjes maar niet veel meer (wifi stond groot deel van de tijd aan). Dit was met DM.

Bewerkt (24 april 2013 14:10)
maartje86

maartje86

• Lid sinds 10 januari 2012
  • Berichten 48
  • Reputatie 0
  • 7 februari 2012
  • 12:54

Ik heb een Nokia en mijn record staat op 7 dagen, het aantal uren heb ik niet bijgehouden. Dit was overigens wel tijdens de vakantie, dus heb er in die week weinig mee gebeld/gesmst etc.

Bewerkt (24 april 2013 14:12)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.