Hoi hoi, Ik ben opzoek naar een app of programma voor Windows, waarmee je een route kan invoeren. Het is lastig in het kort te bewoorden wat ik wil, maar met een voorbeeld zal het wel duidelijker worden. Voorbeeld: Ik heb een routebeschrijving zoiets als dit: START: volg Agnetelaan, rechtsaf de Hoedemakerstraat, linksaf de Huismanstraat enzovoort.
Deze routebeschrijving wil ik tekenen op een kaart (via mijn pc), Googlemaps bijvoorbeeld, en deze naar mijn GSM copieeren zodat ik deze route kan volgen mbv Googlemaps of zo.
Er zal vast zo'n programma zijn, maar ik kan het niet vinden. Wie weet zo'n programma?
Dank alvast
Bewerkt (24 april 2013 14:50)
Hoi hoi, Ik ben opzoek naar een app of programma voor Windows, waarmee je een route kan invoeren. Het is lastig in het kort te bewoorden wat ik wil, maar met een voorbeeld zal het wel duidelijker worden. Voorbeeld: Ik heb een routebeschrijving zoiets als dit: START: volg Agnetelaan, rechtsaf de Hoedemakerstraat, linksaf de Huismanstraat enzovoort. Deze routebeschrijving wil ik tekenen op een kaart (via mijn pc), Googlemaps bijvoorbeeld, en deze naar mijn GSM copieeren zodat ik deze route kan volgen mbv Googlemaps of zo. Er zal vast zo'n programma zijn, maar ik kan het niet vinden. Wie weet zo'n programma? Dank alvast
Hoi hoi,
Ik ben opzoek naar een app of programma voor Windows, waarmee je een route kan invoeren.
Het is lastig in het kort te bewoorden wat ik wil, maar met een voorbeeld zal het wel duidelijker worden.
Voorbeeld:
Ik heb een routebeschrijving zoiets als dit:
START: volg Agnetelaan, rechtsaf de Hoedemakerstraat, linksaf de Huismanstraat enzovoort.
Deze routebeschrijving wil ik tekenen op een kaart (via mijn pc), Googlemaps bijvoorbeeld, en deze naar mijn GSM copieeren zodat ik deze route kan volgen mbv Googlemaps of zo.
Er zal vast zo'n programma zijn, maar ik kan het niet vinden.
Wie weet zo'n programma?
Dank alvast