Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Gilles_Bonne

Gilles_Bonne

• Lid sinds 17 december 2012
  • Berichten 371
  • Reputatie 0
  • 3 maart 2013
  • 09:53

Welkom allemaal, Een tijdje geleden zag ik op de site van Vodafone dat je een gratis sim-card kon bestellen en hierbij 50 mb internet ontvangt. Nadat ze tijdelijk niet meer op voorraad waren zijn ze nu weer te verkrijgen met 950 mb internet (voor 30 dagen geldig). Hier kun je hem bestellen: [url=http://www.vodafone.nl/free_sim/?cmpid=00184_3130]Free Sim[/url] Ik heb het kaartje 1.5 week later gekregen dan toen ik het bestelt had. Voorwaarden: Je kunt maximaal 1 gratis sim-card per adres bestellen. Overige voorwaarden zijn hetzelfde als dat van Vodafone prepaid. Dus wil je een hele nieuwe sim-card, een tweede nummer voor in je andere telefoon of gewoon gratis 950 mb internet voor een maand. Je kan het nu gratis bestellen.

Bewerkt (21 mei 2013 13:51)
Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6244
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 3 maart 2013
  • 13:40

Bewerkt (21 mei 2013 13:51)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.