Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
We weten niet eens of je op een computer of op iets anders aan het werken bent, in welk programma, enzovoort. Als je geholpen wil worden ga je toch een iets betere probleemomschrijving moeten geven.
Als ik aan een discussie wil deelnemen of er een wil starten werkt de entertoets niet. Het is alleen op dit forum, op diverse ander forums werkt de toets prima. Het ligt dus niet aan mijn laptop en een tijdje geleden werkte het hier ook goed. Waarschijnlijk heb ik ergens op geklikt.
Nah, dan weten we nu toch dat het probleem zich voordoet als je met je laptop hier op Androidworld bezig bent.
Edit: Je hebt de site toch niet in default mobile style open staan……dat vind je rechts helemaal onderaan de website in de onderste blauwe balk.
2e Edit: Hieronder vind je ook iets over soortgelijke discussies, en kennelijk heeft de starter van de eerste discussie een oplossing gevonden…..kijk daar ook 'ns even.
Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..
Peter-036;389380
Nah, dan weten we nu toch dat het probleem zich voordoet als je met je laptop hier op Androidworld bezig bent.
Edit: Je hebt de site toch niet in default mobile style open staan……dat vind je rechts helemaal onderaan de website in de onderste blauwe balk.
2e Edit: Hieronder vind je ook iets over soortgelijke discussies, en kennelijk heeft de starter van de eerste discussie een oplossing gevonden…..kijk daar ook 'ns even.
Als ik de entertoets gebruik gebeurt er niets, de tekst wordt nu als een blok weergegeven. Wat doe ik fout?