Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Wat is het budget??
Wat kan je recupereren van je andere pc?
Wat men soms veel vergeet is dat de PSU (power supply) krachtig genoeg moet zijn. (stabiliteit)
De mb (motherboard) welke eigenschappen wil je?
Usb 3.0, raid, dual / triple channel?
Geef eens je gedachte zodat we je kunnen helpen.
Grtz barre
Bij mij komt voorlopig niks anders binnen dan de volgende merken
* cpu = Intel
* mb = asus
*mem = corsair
*psu + case + fans = antec
*Gpu = nvidiaje kan me snob noemen ( i don't care
), ik prefereer kwaliteit tov budget.
Je kan altijd je rig opbouwen.
Dit gezegd zijnde als die hard gamer
idd van mem kies ik ook corsair,en gpu nvidia ,maar cpu ben ik een amd gebruiker ,hahaah en mobo verkies ik laatste tijd voor gigabyte
angelo35;395115
idd van mem kies ik ook corsair,en gpu nvidia ,maar cpu ben ik een amd gebruiker ,hahaah en mobo verkies ik laatste tijd voor gigabyte
wes786;395069Medion is een budget en goed merk voor computers
Hallo,
Ik ben van plan om een ‘goedkope’ PC te kopen, waarmee ik spellen als Battlefield 3 op ultra settings kan spelen. Tot nu toe heb ik alleen AMD Game PC, voor de gamer met eisen! gevonden. Heeft iemand een beter optie of dingen waar ik vooral op moet letten?
Groet,
Wes786
Daniel Bink;395127
Medion is een budget en goed merk voor computers
Beste koop verkozen door consumenten bond
Kijk op tweakers best buy guide , voor 600 euro heb je al een mooie pc
(amd a10, 4-8 gb ram, 120 gb ssd en mooie vid kaart minimaal)
barremans;395100
Wat men soms veel vergeet is dat de PSU (power supply) krachtig genoeg moet zijn. (stabiliteit)
barremans;395100
Usb 3.0, raid, dual / triple channel?
barremans;395100
Bij mij komt voorlopig niks anders binnen dan de volgende merken
* cpu = Intel
* mb = asus
*mem = corsair
*psu + case + fans = antec
*Gpu = nvidia
ik heb maand terug nieuw systeem in elkaar gezet een amd fx black edition ,corsair 16gb op 1866mhz gigabyte bord 990fx ud5 een ssd ocz vector ,ocz voeding 750w en antec kast en een gt640 gpu nvidia voor 759 euro
TIP : De ssd enkel gebruiken voor de Os, alle andere data op hdd en als je kan een raid maken van 2 hdd (striped).
Enkel een raid maken en later een ssd aankopen kan ook uit budget zichtpunt.
Het zelfde met de mem. Koop een mb met 4 of 6 slots (dual of triple channel) en koop eerst 2*2gb ram.
Wanneer je weer iets gespaard hebt kan je die later ook uitbreiden.
Een videokaart misschien als je geen te groot budget hebt zou ik kijken of nog ergens een Nvidia 460GTX op de kop kan tikken.
Want deze kaart is de beste prijs kwaliteit kaart. Tenzij je meer kan spenderen , want een graka vervang je niet altijd.
Mag je als tip nog meedelen ivm met de case, koop een case waar je psu langs onder zit, hiermee heb het voordeel van je interne cooling.Cpu zit altijd redelijk bovenaan en als je psu ook bovenaan zit dan heb je minder circulatie.
Grtz
Hallo,
Ik ben van plan om een ‘goedkope’ PC te kopen, waarmee ik spellen als Battlefield 3 op ultra settings kan spelen. Tot nu toe heb ik alleen AMD Game PC, voor de gamer met eisen! gevonden. Heeft iemand een beter optie of dingen waar ik vooral op moet letten?
Groet,
Wes786