Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Waarom wel klagen bij Samsung en niet bij Microsoft? Waarom überhaupt klagen? Voor elk probleem is er een oplossing, en Google is je beste vriend. Maar klagen is natuurlijk een stuk eenvoudiger dan je eigen verantwoording nemen om naar een oplossing te zoeken…
Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2
In dit geval is het goedrecht om te klagen. Als Samsung nergens aan mee wilt werken. Tja….. Heb het idee dat ze daar ergens in Korea het gevoel hebben dat ze koning zijn
Ik zou nogmaals met de helpdesk bellen, welicht dat je een onervaren medewerker hebt gesproken.
Volgens de website ondersteund KIES ook Vista dus zullen ze jou daar ook mee moeten helpen.
Je kunt natuurlijk ook hier op het forum daarvoor een topic starten, wordt je waarschijnlijk nog beter en sneller geholpen ;-)
Gisteren heeft mijn computerleverancier contact opgenomen met de Helpdesk van Samsung.
Het betrof het probleem dat kies niet wil werken Windows Vista.
Zij waren niet van plan hulp te bieden bij dit probleem.
Kan u wel vertellen dat de S3's die wij nu hebben als ze vervangen gaan worden zeker geen Samsung zullen zijn.
Wat een helpdesk! Waardeloos………
Cor G.