ik heb de laatste maand al 2 maal iet heel raars voorgehad. Ik verstuurde sms berichten, en de ontvanger ontving de sms berichten met enkele veranderde woorden in. Ter voorbeeld: Ik zond: "koffie drinken", de andere persoon ontving : "knuffels halen dan lukt dat wel". Ik heb mijn verzonden berichten opnieuw bekeken, net zoals de ontvangen berichten van de andere persoon, en de berichten zijn wel degelijk allebei verschillend.
is er iemand die een idee hoe dit zou kunnen komen?
ik heb de laatste maand al 2 maal iet heel raars voorgehad. Ik verstuurde sms berichten, en de ontvanger ontving de sms berichten met enkele veranderde woorden in. Ter voorbeeld: Ik zond: "koffie drinken", de andere persoon ontving : "knuffels halen dan lukt dat wel". Ik heb mijn verzonden berichten opnieuw bekeken, net zoals de ontvangen berichten van de andere persoon, en de berichten zijn wel degelijk allebei verschillend. is er iemand die een idee hoe dit zou kunnen komen?
ik heb de laatste maand al 2 maal iet heel raars voorgehad. Ik verstuurde sms berichten, en de ontvanger ontving de sms berichten met enkele veranderde woorden in.
Ter voorbeeld: Ik zond: "koffie drinken", de andere persoon ontving : "knuffels halen dan lukt dat wel". Ik heb mijn verzonden berichten opnieuw bekeken, net zoals de ontvangen berichten van de andere persoon, en de berichten zijn wel degelijk allebei verschillend.
is er iemand die een idee hoe dit zou kunnen komen?