Op 3 maart jl. heb ik de nieuwste update gedaan (9 pie). Sinds deze update werkt de NFC functie op mijn Galaxy S8 niet meer.
Die functie gebruikte ik om foto's van mijn camera (Canon EOS 1300D) naar mijn telefoon over te zetten. Dat werkte eerder perfect, maar nu dus niet meer. Via de telefoon van mijn man (die de update niet heeft gedaan) getest, maar bij hem werkt het wel.
Is er nog iemand anders die hier last van heeft? Weet iemand of dit op te lossen is of moet ik de volgende update afwachten?
Alvast bedankt voor eventuele reacties
Groetjes Sabine
Hoi, Op 3 maart jl. heb ik de nieuwste update gedaan (9 pie). Sinds deze update werkt de NFC functie op mijn Galaxy S8 niet meer. Die functie gebruikte ik om foto's van mijn camera (Canon EOS 1300D) naar mijn telefoon over te zetten. Dat werkte eerder perfect, maar nu dus niet meer. Via de telefoon van mijn man (die de update niet heeft gedaan) getest, maar bij hem werkt het wel. Is er nog iemand anders die hier last van heeft? Weet iemand of dit op te lossen is of moet ik de volgende update afwachten? Alvast bedankt voor eventuele reacties :) Groetjes Sabine
Hoi,

Op 3 maart jl. heb ik de nieuwste update gedaan (9 pie). Sinds deze update werkt de NFC functie op mijn Galaxy S8 niet meer.
Die functie gebruikte ik om foto's van mijn camera (Canon EOS 1300D) naar mijn telefoon over te zetten. Dat werkte eerder perfect, maar nu dus niet meer. Via de telefoon van mijn man (die de update niet heeft gedaan) getest, maar bij hem werkt het wel.
Is er nog iemand anders die hier last van heeft? Weet iemand of dit op te lossen is of moet ik de volgende update afwachten?
Alvast bedankt voor eventuele reacties
Groetjes Sabine