Afgelopen vrijdag heb ik een Nokia 800 Touch gekocht bij de eigen Nokia online store. Gisteren 2 december heb ik de telefoon ontvangen. Omdat er geen touch screen in zit is het gebruik toch lastiger dan ik dacht. Ik wil de telefoon daaarom terugsturen. Ik probeer al de hele dag een adres of retourprocedure te ontvangen. Contact gezocht via chat en via email. Ook gebeld, niemand kan een goed antwoord geven. Chat moet in het engels, meerdere keren de factuur geupload etc etc. Het is kennelijk erg moeilijk om adequaat een procedure te mailen. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.. Zijn er meer mensen die slechte ervaringen hebben met het verkoopkanaal van Nokia? Wees voorzichtig met het kopen via Nokia zelf. Ze hebben de processen niet op orde. Ik vrees dat ik de telefoon maar moet houden. Heb weining vertrouwen.
Afgelopen vrijdag heb ik een Nokia 800 Touch gekocht bij de eigen Nokia online store. Gisteren 2 december heb ik de telefoon ontvangen. Omdat er geen touch screen in zit is het gebruik toch lastiger dan ik dacht. Ik wil de telefoon daaarom terugsturen. Ik probeer al de hele dag een adres of retourprocedure te ontvangen. Contact gezocht via chat en via email. Ook gebeld, niemand kan een goed antwoord geven. Chat moet in het engels, meerdere keren de factuur geupload etc etc. Het is kennelijk erg moeilijk om adequaat een procedure te mailen. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.. Zijn er meer mensen die slechte ervaringen hebben met het verkoopkanaal van Nokia? Wees voorzichtig met het kopen via Nokia zelf. Ze hebben de processen niet op orde. Ik vrees dat ik de telefoon maar moet houden. Heb weining vertrouwen.
Afgelopen vrijdag heb ik een Nokia 800 Touch gekocht bij de eigen Nokia online store.
Gisteren 2 december heb ik de telefoon ontvangen. Omdat er geen touch screen in zit is het gebruik toch lastiger dan ik dacht. Ik wil de telefoon daaarom terugsturen. Ik probeer al de hele dag een adres of retourprocedure te ontvangen. Contact gezocht via chat en via email. Ook gebeld, niemand kan een goed antwoord geven. Chat moet in het engels, meerdere keren de factuur geupload etc etc. Het is kennelijk erg moeilijk om adequaat een procedure
te mailen. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.. Zijn er meer mensen die slechte ervaringen hebben met het verkoopkanaal van Nokia?
Wees voorzichtig met het kopen via Nokia zelf. Ze hebben de processen niet op orde.
Ik vrees dat ik de telefoon maar moet houden. Heb weining vertrouwen.