Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Moderator zou jij hier een sticky voor kunnen zetten?
Is bij deze gebeurt. Maar zorg ervoor dat er niet teveel rommel inkomt of geen links naar illegale zaken.
Gewone forumregels moeten ook gewoon gelden in dit cafe!
Hey….eindelijk een kroeggie waar ik ongegeneerd met met een biertje in de hand met m'n Galaxy kan zitten spelen
Zet de tap maar open bartender
Samsung Galaxy S8+
AVS;49408Mag ik er eentje meedrinken met mijn nexus ? :confused:
Hey….eindelijk een kroeggie waar ik ongegeneerd met met een biertje in de hand met m'n Galaxy kan zitten spelen/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />
Zet de tap maar open bartender/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />
ehhh….draait er Android op ???? :p
Dan mag het
Samsung Galaxy S8+
Neluzzz je bent de beste lig hier helemaal dubbel LOL :p
Enne misschien word het ook wat tijd dan voor extra smilies die we hier goed kunnen gebruiken
424
AW Forum Queen voor het leven
Ff een biertje voor het eten… Ik dub nog even over of ik een whiskey'tje ernaast zet.
Wat is angry birds trouwens een irritant verslavend spelletje, maar het wordt nog irritanter als je niet verder komt….pfff…
Damn, een cafe hier… Nu kom ik hier nooit meer weg…
Angry Birds Walkthrough<<<die even zoeken in AppBrain maakt het makkelijker voor je als je whiskey fles leeg is haha
AW Forum Queen voor het leven
Dit café is bedoeld om luchtig over van allerlei zaken te praten. Off-topic, on-topic, kleine vragen over de galaxy waarvan je weet dat er maar 1 antwoord mogelijk is. Grotere zaken zoals problemen, Froyo uitrol, accesoires, kan je gewoon plaatsen in de topics. Zorg er voor dat je eerst goed kijkt of er al geen topic over aangemaakt is. Want het gebeurd zovaak dat binnen 2 dagen 3 topics geopend worden over het zelfde probleem. Als je het niet zeker weet, stel dan die vraag in dit cafe, zodat de gebruikers jou kunnen doorverwijzen naar de juiste topic. Zorg ervoor dat het Galaxy s forum lekker overzichtelijk blijft, we krijgen steeds meer gebruikers, geef het goede voorbeeld een laten we er een mooi forum van maken.

Suggesties zijn altijd welkom.
Proost!
Moderator zou jij hier een sticky voor kunnen zetten?