Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

elon.de.boer

elon.de.boer

• Lid sinds 26 september 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 26 september 2016
  • 09:00

Nu twee keer geprobeerd een One Plus 3 te bestellen. Beide keren is het pakje ergens onderweg verdwenen, wel geld terug maar wel gevoel dat One Plus 3 zijn logistiek niet op orde heeft.
We heeft een tip hoe ik wel aan een One Plus 3 kan komen.

rhk22463

rhk22463

• Lid sinds 27 juli 2014
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 26 september 2016
  • 11:27

Vreemd want ik heb nu al 2 verschillende toestellen gekocht bij OnePlus (One en 3) en in beide gevallen ging het snel en vlekkeloos. De eerste keer kwam het toestel uit Engeland met DPD en de OnePlus 3 kwam vorige maand uit Duitsland met DHL (eigenlijk net over de grens in Polen zit het distributiecentrum waar het vandaan komt : M.B.B. Logistics sp z o.o. in Słubice). Melding van OnePlus dat hij verzonden werd kwam op 10 Augustus en op 12 Augustus had ik hem binnen.

Heb je goed gecontroleerd dat in je profiel het land en jouw adresgegevens kloppen?
Zorg dat dat allemaal goed staat voordat je bestelt en gebruik dan de standaard verzendoptie.
Men zou inmiddels wel moeten kunnen nagaan waar het precies fout is gegaan, de barcode scan moet aangeven waar het pakketje voor het laatst is geweest.

Bewerkt (26 september 2016 11:58)
mdekens

mdekens

• Lid sinds 08 oktober 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2016
  • 21:13

Het toestel is inmiddels via de eigen website niet meer te bestellen(pas leverbaar in november). Op ONE Digital staat hij nog wel, maar hoor niet altijd hele goede berichten over de website. Ik zou graag de telefoon nog wel mee willen op vakantie, ik vertrek over 2 weken. Is er andere een mogelijkheid om aan het toestel te komen ?

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.