Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Koockaburra

Koockaburra

• Lid sinds 25 maart 2013
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 4 januari 2015
  • 23:04

Hallo,

Is het mogelijk om op de One Plus One eigen ringtones, die je bijvoorbeeld aan een contact kan toevoegen, als wekkergeluid in te stellen? Bij het selecteren van een wekkergeluid, komt er een hele lijst aan van tevoren geïnstalleerde tonen tevoorschijn, maar in deze lijst staan niet de eigen ringtones.
Ook vanuit de ringtone zelf zie ik geen optie om de toon te gebruiken als wekkergeluid. Kan dit gewoon niet of zie ik iets over het hoofd?

Bewerkt (4 januari 2015 23:05)
Koockaburra

Koockaburra

• Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 6 januari 2015
  • 10:03

Op een ander forum heb ik inmiddels antwoord gehad. Het verbaast me dat niemand het hier weet, ik zie zoveel kennis voorbij komen hier. In ieder geval is mijn vraag beantwoord.

Bewerkt (10 juli 2015 20:54)
Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6244
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 6 januari 2015
  • 10:08

Zou je hier misschien kunnen delen wat het antwoord is?

Koockaburra

Koockaburra

• Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 6 januari 2015
  • 10:44

Ja hoor,

Het schijnt simpeler te zijn dan ik dacht. Je koppelt de telefoon met een USB-kabel aan de pc/laptop en opent dan de ‘internal storage’ van je telefoon, je gaat dan naar het mapje ‘Alarms’ en in dat mapje plak je de geselecteerde mp3's die je daar wilt hebben. Datzelfde geldt voor het mapje ‘Ringtones’, waarin je MP3's kunt plaatsen wanneer je iemand een ringtone wilt toewijzen.

Dus op de pc/laptop de mp3's die je wilt hebben eerst selecteren, kopiëren en vervolgens plakken in de map waar je ze wilt hebben. Wanneer je dan vervolgens een wekkergeluid selecteert, staat de door jou toegevoegde ringtone in het rijtje. Dat geldt dus ook voor ringtones die je aan contacten hebt toegewezen. Die staan gewoon in de lijst van tonen waar je uit kan kiezen.

Bewerkt (6 januari 2015 10:49)
Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6244
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 6 januari 2015
  • 11:02

Top! Bedankt voor het delen!

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.