Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Thymon

Thymon

  • Lid sinds 20 januari 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #1
  • 20 januari 2011
  • 17:15

hallo androidworld

ik heb vorige week een Motorola Defy besteld en ontvangen, het mobieltje werkt perfect op een ding na…
ik heb een abonnement bij BEN, deze simkaart lijkt niet goed te werken
om de zoveel tijd verbreekt hij gewoon verbinding met het netwerk en een onbepaalde tijd later heb ik gewoon weer vol bereik (terwijl ik op de zelfde locatie blijf)
ook komt het mobieltje af en toe in een ‘reboot loop’ (het mobieltje blijft opnieuw opstarten, enige manier om dit te stoppen is door de batterij eruit te doen en er weer in te doen)
de rede dat ik vermoed dat het aan de simkaart ligt is omdat als ik de simkaart van mijn zoon erin stop (Vodafone) het mobieltje perfect werkt en blijft werken

Stappen die ik heb ondernomen (zonder succes):
-Reset naar fabrieksinstellingen
-Nieuwe simkaart aangevraagd bij Ben

als iemand hier ervaring mee heeft, of een oplossing weet hoor ik dit graag

Vriendelijke groet,
Thymon

Bewerkt (20 januari 2011 17:15)
gnisees

gnisees

  • Lid sinds 31 januari 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #2
  • 31 januari 2011
  • 22:08

Ik kijk naar mijn defy en inderdaad: reboot loop. Komt ie niet uit. Eveneens met Ben Simkaart.
Beste Thymon, heb jij al een oplossing ?
Met de sim kaart van mijn vorige aanbieder deed ie het perfect
Groet, Peter

Bewerkt (31 januari 2011 22:08)
Thymon

Thymon

  • Lid sinds 20 januari 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #3
  • 6 februari 2011
  • 13:49

nee ik heb nog geen oplossing gevonden, heb wel contact gehad met zowel Ben als Motorola,
het verhaal van Ben komt erop neer dat ik een nieuwe telefoon moet kopen ook zeggen ze dat ze 2 of meer verschillende types simkaarten maken, waarvan er 1 wel werkt en de andere niet, en ze kunnen niet zeggen wanneer je welk typen krijgt
oftewel als je lang genoeg blijft gokken met nieuwe simkaarten kopen moet je ooit een keer een goede krijgen die werkt

Motorola zegt dat ik een nieuwe simkaart moet kopen
mijn ‘oplossing’ is nu om over te stappen naar Vodafone en hopen dat deze wel goede simkaarten maken


Thymon

PS. Peter, welke Provider had je voor Ben?

Bewerkt (6 februari 2011 13:49)
Thymon

Thymon

  • Lid sinds 20 januari 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #4
  • 9 februari 2011
  • 21:51

Ben nu overgestapt naar Vodafoon, en heb geen problemen met mijn toestel meer. Op de één of andere manier lag het aan de simkaart van Ben.

Bewerkt (9 februari 2011 21:51)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.