Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

kruijf

kruijf

• Lid sinds 29 mei 2011
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 29 mei 2011
  • 18:10

Ik heb ongeveer twee maanden geleden een abonnement aan gevraagd van Tele2.
Het toestel de htc wildfire kreeg ik al snel binnen, en heb ik in gebruik genomen op het t-mobile netwerk. De accu was leeg na een dag of 3 a 4 wat ik netjes vind voor een smartphone.
Maar afgelopen maandag ging mijn Tele2 abonnement in, en mijn telefoon staat nu op roaming. Sinds die tijd gaat mijn accu net een dag mee, en dan gebruik ik mijn mobiel bijna niet tot helemaal niet.
Heeft iemand hier misschien een verklaring voor? kan dit aan roaming liggen?
Wie heeft het antwoord?

Bewerkt (29 mei 2011 18:10)
HD2

HD2

• Lid sinds 23 mei 2011
  • Berichten 555
  • Reputatie 0
  • 14 februari 2013
  • 21:47

[COMMENT][/COMMENT][QUOTE=kruijf;169882]Ik heb ongeveer twee maanden geleden een abonnement aan gevraagd van Tele2. Het toestel de htc wildfire kreeg ik al snel binnen, en heb ik in gebruik genomen op het t-mobile netwerk. De accu was leeg na een dag of 3 a 4 wat ik netjes vind voor een smartphone. Maar afgelopen maandag ging mijn Tele2 abonnement in, en mijn telefoon staat nu op roaming. Sinds die tijd gaat mijn accu net een dag mee, en dan gebruik ik mijn mobiel bijna niet tot helemaal niet. Heeft iemand hier misschien een verklaring voor? kan dit aan roaming liggen? Wie heeft het antwoord?[/QUOTE] Als dat zo is zou dat echt verrot zijn, het zou zomaar kunnen dat je batterij leeg getrokken wordt door dat roamen. Hetzelfde als je telefoon dag en nacht op 3g dan is hij ook sneller leeg. Ik wil namelijk ook Tele2 abo nemen maar ben blij dat ik deze topic tegen ben gekomen. Dit ga ik even uitzoeken!

Bewerkt (21 mei 2013 13:42)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.