Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

YinChuRijnaard10

YinChuRijnaard10

• Lid sinds 09 januari 2013
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 27 april 2013
  • 09:08

Beste,

Mocht ik een sim only abonnement nemen van Youfone, en ik kies o.a. voor onbeperkt internet. Is het dan mogelijk om ook in het buitenland en andere landen die niet bij de EU horen, gebruik te maken van 3G internet? Zonder extra kosten, bijvoorbeeld een hoger bedrag. Of geldt dat niet omdat het onbeperkt is? Dit is nog onduidelijk voor mij.
Alvast bedankt,

Bewerkt (27 april 2013 09:08)
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 27 april 2013
  • 09:51

Je kan prima in het buitenland gebruik maken van mobiel internet, maar niet zonder extra kosten. Internetten in het buitenland gaat altijd gepaard met kosten buiten je bundel. Soms gaat dat in de vorm van speciale buitenlandbundels of modules, soms gaat dat gewoon met kosten per MB.

Het onbeperkt internet geldt alleen voor internet ‘binnen je bundel’, oftewel, in Nederland.

Bewerkt (27 april 2013 09:51)
YinChuRijnaard10

YinChuRijnaard10

• Lid sinds 09 januari 2013
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 27 april 2013
  • 11:20

Oke, maar bij Youfone Sim Only staat er alleen een extra bundel voor goedkoop bellen naar en vanuit de EU, niks over internetter..? Waar kan ik vinden wat de prijzen zijn voor internet buiten Nederland en eventueel in landen die niet bij de EU horen?

Bewerkt (27 april 2013 11:20)
Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6244
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 27 april 2013
  • 11:32

Biedt Youfone internetbundels aan voor in het buitenland?
Youfone biedt op dit moment geen aparte internetbundels aan voor in het buitenland. Als je toch gebruik wilt maken van internet in het buitenland raden wij je aan om zoveel mogelijk gebruik te maken van een Wifi verbindingen. Bekijkhierde tarieven voor internet in het buitenland.

Buitenland Archives | Youfone

Je zult dit dus moeten doen via een andere provider. Vaak is een prepaidkaartje van een provider in het land zelf goedkoper.

Bewerkt (27 april 2013 11:32)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.