Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

yomajoge

yomajoge

• Lid sinds 01 april 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 1 april 2011
  • 09:17

Hallo mensen,

Mijn zoon heeft de tablet van Bart Smit gekocht en tot op heden werkte deze goed.
Echter vandaag krijgen wij de melding “het proces android.process.acore is onverwachts gestopt. Probeer opnieuw”. Diverse pogingen reeds ondernomen, ook al diverse malen gereset maar helaas de melding blijft terugkomen. Hoe kom ik nu in het menu om eventueel de fabrieksinstellingen terug te zetten????? Misschien dat dit het probleem oplost, og heeft iemand anders een idee.

Een wanhopige moeder

Bewerkt (1 april 2011 09:17)
nalahia_72

nalahia_72

• Lid sinds 16 april 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 20 april 2011
  • 09:37

YouTube - MID Tablet - process android.process.acore has stopped

Onlangs bart smit tablet gekocht voor onze dochter, deze heeft hetzelfde probleem ( zoals op de YT film te zien is)
Met de helpdesk gebeld ( 20 april 2011), zij geven aan dat zij ook niet de oplossing hebben en daar mee aan de slag gaan.
Overigens betreft het niet alleen de Bart Smit tablet , Archos tablet 7, kan ook dit probleem hebben.
De Bart Smit tablet heeft een reset button, waarschijnlijk is dit de soft reset, want de helpdesk (0800-4866832 ) meldde dat er gekeken gaat worden naar een manier om de fabrieksinstellingen terug te krijgen. Zijn er mensen met hetzelfde probleem en hebben zij de oplossing eventueel ?

Bewerkt (20 april 2011 09:37)
djmvt

djmvt

• Lid sinds 11 april 2011
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 21 april 2011
  • 23:03

sinds vandaag ook dit probleem, ga morgen eens bellen met de helpdesk…

Bewerkt (21 april 2011 23:03)

In use:
LG G4
Teclast X98 air 3G (2x)
Pebble time steel

nalahia_72

nalahia_72

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 22 april 2011
  • 09:32

djmvt;143028
sinds vandaag ook dit probleem, ga morgen eens bellen met de helpdesk…

EN ? wat heeft de helpdesk gemeld ?

Bewerkt (22 april 2011 09:32)
djmvt

djmvt

• Lid sinds 11 april 2011
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 25 april 2011
  • 02:19

hmmm helpdesk is niet te bellen met een gsm… heb dus het ding naar de bart smit teruggebracht met de mededeling dat ie t niet meer doet en dat ik de helpdesk niet kan bellen.
De shopeigenaar bood gelijk aan om het geld terug te geven en dat heb ik maar aangepakt.
heb nu een ander tablet besteld die wat minder problemen geeft en makkelijker zelf opnieuw geflashed kan worden met nieuwe firmware.

Het probleem met de witte Bart smit tablet is vooral dat ie niet (zonder open te breken) geflashed kan worden voor zover ik gezien heb.
zolang het ding dus goed werkt zal dit geen problemen geven maar op het moment dat dit soort fouten ontstaan heb je wel degelijk een probleem.

Ik hoop voor de bezitters van dit tablet dat de leverancier met een oplossing komt.

Bewerkt (25 april 2011 02:19)

In use:
LG G4
Teclast X98 air 3G (2x)
Pebble time steel

nalahia_72

nalahia_72

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 30 april 2011
  • 09:30

bedankt voor de info ! Ik ga nog een keer bellen met de helpdesk volgende week , indien er geen oplossing aangedragen wordt dan wordt deze ook geretourneerd naar Bart/leverancier.

Bewerkt (30 april 2011 09:30)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.