Hallo allemaal, ik heb een archos home tablet 7, v1, door te spelen met verschillende firmwar's heb ik per ongeluk 2.3 android gingerbread op dit apparaat gezet. Werkt wel….alleen, video doet het niet meer, ik kan mijn sd card niet meer lezen(staat een slotje in het systeem?) als ik hem aansluit op de computer, wordt hij wel gezien maar kan ik niet in het apparaat komen, ook niet in de sd card. wie weet misschien hoe ik misschien met een proggie toch in mijn systeem kan komen via USB?:confused::confused:
Bewerkt (10 april 2011 18:13)
Hallo allemaal, ik heb een archos home tablet 7, v1, door te spelen met verschillende firmwar's heb ik per ongeluk 2.3 android gingerbread op dit apparaat gezet. Werkt wel....alleen, video doet het niet meer, ik kan mijn sd card niet meer lezen(staat een slotje in het systeem?) als ik hem aansluit op de computer, wordt hij wel gezien maar kan ik niet in het apparaat komen, ook niet in de sd card. wie weet misschien hoe ik misschien met een proggie toch in mijn systeem kan komen via USB?:confused::(:confused:
Hallo allemaal, ik heb een archos home tablet 7, v1, door te spelen met verschillende firmwar's heb ik per ongeluk 2.3 android gingerbread op dit apparaat gezet.
:confused:
Werkt wel….alleen, video doet het niet meer, ik kan mijn sd card niet meer lezen(staat een slotje in het systeem?) als ik hem aansluit op de computer, wordt hij wel gezien maar kan ik niet in het apparaat komen, ook niet in de sd card.
wie weet misschien hoe ik misschien met een proggie toch in mijn systeem kan komen via USB?:confused: