Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

blbblb

blbblb

• Lid sinds 21 december 2009
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 3 mei 2011
  • 11:55

Hallo,

Sinds kort eigenaar van een Flytouch3, en nog een beetje zoekende naar de juiste apps.
Hij zou voor mijn eigen zaak mijn laptop moeten vervangen, en dat lukt al aardig.
Alleen een goede tekstverwerker heb ik eigenlijk nog niet gevonden. Iemand een idee?
De meeste apps die ik vind zijn viewers op MS Office, sommige geven ook edit mogelijkheden, maar erg beperkt (b.v. zaken als bold ontbreken).

Geprobeerd en niet tevreden:
OfficeSuite Pro
DocumentsToGo

Niet geprobeerd, wie weet of het iets is?
Quickoffice pro

Bewerkt (3 mei 2011 11:55)
blbblb

blbblb

• Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2011
  • 08:40

Quickoffice Pro HD is erg mooi! Ook integratie met DropBox en GoogleDocs.
Tenminste een beetje formatting van je documenten, meer heb ik (nog) niet nodig.
De Flytouch3 begint nu echt mijn werkomgeving te worden: Office, email, sociaal (twitter/facebook/yammer/linkedin), browser.
Dolphin HD browser is ook prima, je moet hem alleen op Desktop mode zetten, anders krijgen je alle mobiele sites ipv de normale.
Nu nog printen naar een remote printer (via PC oid). Iemand een idee?

Bewerkt (4 mei 2011 08:40)
Kwabbernoot

Kwabbernoot

• Lid sinds 23 oktober 2009
  • Berichten 754
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2011
  • 10:17

Ik gebruik op mijn telefoon ThinkFree Office en dat werkt best prettig. De gratis versie is ook hier alleen een viewer. Bij de betaalde versie kun je ook editten.

Misschien werkt Google docs voor jou? Ik heb daar verder geen ervaring mee. Je kunt ook printen vanuit Google docs (dacht ik) als je printer daar geschikt voor is.

Groeten…

Bewerkt (4 mei 2011 10:17)
ajhdelange

ajhdelange

• Lid sinds 27 januari 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 27 januari 2012
  • 20:27

blbblb;151201
Quickoffice Pro HD is erg mooi! Ook integratie met DropBox en GoogleDocs. Tenminste een beetje formatting van je documenten, meer heb ik (nog) niet nodig.De Flytouch3 begint nu echt mijn werkomgeving te worden: Office, email, sociaal (twitter/facebook/yammer/linkedin), browser.Dolphin HD browser is ook prima, je moet hem alleen op Desktop mode zetten, anders krijgen je alle mobiele sites ipv de normale.Nu nog printen naar een remote printer (via PC oid). Iemand een idee?
Hoe doe ik dat? Dolphin HD in desktop mode zetten?

Bewerkt (24 april 2013 14:08)
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 27 januari 2012
  • 21:15

Ik gebruik Kingsoft Office. Hier kun je vrij veel mee editen, zoals layout, font, alinea opmaak, en ook comments lezen. Comments maken en wijzigingen bijhouden (track changes) heb ik nog niet kunnen ontdekken. Maar eigenlijk gebruik ik deze ook meer als een viewer, omdat tekstverwerken op een telefoon sowieso niet ideaal is.

edit: je kan er ook xls en ppt mee editen, en pdf mee openen. Ik ben er wel tevreden over…

edit: oh, ik zie dat dit een discussie is van een half jaar oud haha…

ik weet niet hoe je dolphin HD in desktop mode krijgt.

Bewerkt (24 april 2013 14:08)
blbblb

blbblb

• Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 3 februari 2012
  • 13:58

Is een setting in de browser, ik heb de tablet inmiddels niet meer, maar het is userAgent en dan desktopMode

Bewerkt (24 april 2013 14:11)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.