Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Dit is een geweldige upgrade voor de tablet.
Zier er ook een beetje uit als een Tim's Hybrid rom?
Ga hem eens even testen.
geelmans;212065
Zier er ook een beetje uit als een Tim's Hybrid rom?
Ga hem eens even testen.
Gaat deze update ook op voor een superpad III ???
florijn4;218314Dit zegt niet zoveel,het gaat om;
Gaat deze update ook op voor een superpad III ???
Halo,
Is de upgrade ook te gebruiken voor mijn Yarvik Tab 211, en is de Ap Market ook te gebruiken.
Mijn tweede vraag is mijn tablet blijft hangen in het opstartlogo je ziet even het bureaublad , maar vliegt daar
snel weerin het opstartscherm, uitzetten of receten bied geen resultat, wat kan ik doen.
mvg,
Johan
pklijzing;218435@ taxi341,
Klopt het dat deze ROM afkomstig is van SuperPad2 Flytouch3 Hybrid Tim Rom?
Het lijkt er wel op zeker aangezien het een letterlijke Google vertaling van tekst is.
Zo ja, dan graag de startpost aanpassen: Juiste download link, waar de ROM vandaan komt en credits geven aan wie ze horen.Ik zie dat je alles in de startpost hebt verwijderd. Daarmee neem ik dus aan dat het klopt wat ik al eerder zei.
Bij deze is dit topic dan ook gesloten.
Tip: Als je ROM's van anderen verspreidt, vraag dan eerst toestemming en post dan ook links naar de originele sites.
Zo voorkom je problemen, niet alleen voor jezelf, maar ook voor het forum waar je deze topics plaatst en het is wel zo netjes om de juiste personen de credits te laten ontvangen.
Dit topic is gestopt word niet meer ondersteund
10 Tips, Batterij besparing
Flashen met Odin
GPS Fix