Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

focuscb

focuscb

• Lid sinds 26 maart 2010
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 31 januari 2012
  • 16:09

Zijn er meer mensen bezig geweest om ICS op Qware pro3 te planten?
Het is me gelukt, maar hij gebruikt ineens 256mb voor apps, terwijl ik in de originele rom meer dan een 1000mb te besteden heb. ICS werkt als de brandweer en als je 256mb voor apps op je tabletje niet erg vind ZEKER de moeite waard om te proberen. Ook is er een versie beschikbaar waar je wel 1000mb voor apps ter beschikking hebt. maar daar werken sommige apps niet, zoals marktplaats en Nu.nl. Wie heeft er nog meer last van?
Installatie van ICS op je Qware neemt nog geen 5minuten in beslag. ;-)

Bewerkt (24 april 2013 14:10)
maluku1985

maluku1985

• Lid sinds 02 februari 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 2 februari 2012
  • 18:58

Ik heb hem ook al zo'n 2 weken op mn qware.Over je geheugen.. de rom (Neutral4) die je hebt gebruikt heeft maar weinig app space.Probeer de nieuwe versie (per 14-01-2012) van Kevin met 1GB App space.Hij is stabiel en heeft NIET de patch nodig.Momo9C-4-Kevin.img - Free File Sharing Made Simple - MediaFire

Bewerkt (24 april 2013 14:11)
focuscb

focuscb

• Lid sinds 26 maart 2010
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 2 februari 2012
  • 19:28

Met die van Kevin heb ik huis het probleem dat apps niet werken. Bijvoorbeeld nu.nl en marktplaats en marktkraam apps. Ik krijg deze dus niet werkend. En bij de Neutral4 werken deze wel. Voorlopig heb ik dus de qware ROM erop. Jammer want ICS is wel gaaf.Mijn mening is dus dat het allebei “net niet” is. Misschien komt het nog.

Bewerkt (24 april 2013 14:11)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.