Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ja het is opgelost dankzij een advies op een collega forum. Ik moest een bepaald script installeren en ja met wat kunstgrepen heb ik nu Google Play store op mijn tablet !
Sorry ,dat ik dit niet even eerder gemeld heb.
Nu ik jullie toch “ aan de lijn ” heb, ik heb nog een vraag over mogelijke browsers, want ik ben niet tevreden over een 4 tal die ik geprobeerd heb; ze zijn langzaam en wat nog hinderlijker is video's in byvoorbeeld DE Telegraaf.openen heel langzaam en spelen met horten en stoten af, terwijl dit probleem zich niet voor doet met you tube filmpjes. Is er een soort “wondermiddel” beschikbaar ?
Op de telefoon gebruik ik Opera mini als webbrowser, op de tablet gewoon de reguliere browser die geinstalleerd is…
Heb je dan geen problemen met het afspelen van video's …. ????? Nogmaals bij mij speelt alleen You Tube prima.
Je moet je tablet laten denken dat het een door google geaccepteerd merk/model is.
Als je tablet geroot is kun je het bestand build.prop aanpassen.
Dat doe je simpel met een tekst editor.
Je moet dan het volgende wijzigen:
ro.product.model=GT-P1000
ro.product.device=GT-P1000
ro.product.manafacturer=samsung
Google market denkt dan dat je tablet een samsung is en je kunt alle apps downloaden.
Ik heb mijn tablet bij bitspeed.nl gekocht (een Eken A90) en daar doen ze dit voor aflevering al als service.
Ik kan alle apps downloaden en alles werkt als een speer. De Eken A90 is trouwens gelijk qua hardware aan de Yarvik 465 EUK.
Troef;303628
Heb je dan geen problemen met het afspelen van video's …. ????? Nogmaals bij mij speelt alleen You Tube prima.
edb;309485Werkt dit ook met het Kruidvat tablet ( Cherry Mobility PC728 )
ro.product.model=GT-P1000
ro.product.device=GT-P1000
ro.product.manafacturer=samsung
Google market denkt dan dat je tablet een samsung is en je kunt alle apps downloaden.
hai edb, jouw oplossing zou ik graag toe willen passen maar weet niet of mijn tablet geroot is en waar ik moet zijn voor het bestand build.prop. kan je me helpen.
bedankt Roy
Troef;301972
Ja het is opgelost dankzij een advies op een collega forum. Ik moest een bepaald script installeren en ja met wat kunstgrepen heb ik nu Google Play store op mijn tablet !
Op mijn Yarvik GoTab Exxa, 4.0 is standaard geen Google P S geinstalleerd.
Nu heb ik geprobeerd ( op advies) door Airdroid_1205 te installeren toch toegang te krijgen, maar mijn tablet wordt niet herkend, alleen mijn mobiele telefoon.
Ik hoop ,dat iemand een oplossing heeft ,want met Getjar is het niet echt lekker werken …!!!