Ik ben op zoek naar een goede versie van android 4 voor een Zenithink ZT-280 C91, voor de kenners, het is een 3N versie. Ik heb de originele software van de Zenithink site geprobeerd, en ook de zenibasic 1.2 versie. (momenteel de beste, iets minder vastlopers, en whatsapp werkend) Toch blijft de tablet regelmatig vastlopen, de verbogen paperclip is inmiddels mijn beste vriend.
Weet iemand een goede rom voor deze tablet. Als iemand tips heeft dit apparaat sneller/ minder vastlopend te maken hou ik me ook aanbevolen.
mvg
Cor
Bewerkt (18 juni 2013 16:01)
Ik ben op zoek naar een goede versie van android 4 voor een Zenithink ZT-280 C91, voor de kenners, het is een 3N versie. Ik heb de originele software van de Zenithink site geprobeerd, en ook de zenibasic 1.2 versie. (momenteel de beste, iets minder vastlopers, en whatsapp werkend) Toch blijft de tablet regelmatig vastlopen, de verbogen paperclip is inmiddels mijn beste vriend. Weet iemand een goede rom voor deze tablet. Als iemand tips heeft dit apparaat sneller/ minder vastlopend te maken hou ik me ook aanbevolen. mvg Cor
Ik ben op zoek naar een goede versie van android 4 voor een Zenithink ZT-280 C91, voor de kenners, het is een 3N versie.
Ik heb de originele software van de Zenithink site geprobeerd, en ook de zenibasic 1.2 versie. (momenteel de beste, iets minder vastlopers, en whatsapp werkend)
Toch blijft de tablet regelmatig vastlopen, de verbogen paperclip is inmiddels mijn beste vriend.
Weet iemand een goede rom voor deze tablet.
Als iemand tips heeft dit apparaat sneller/ minder vastlopend te maken hou ik me ook aanbevolen.
mvg
Cor